  • Data: 2013-06-14 22:59:44
    Temat: wisnia -siewka
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mija wiśnia - siewka ładnie rośnie, ale bardzo skąpo owocuje.
    W zeszłym roku z dwóch drzew zebrałam 1,1 kg i trochę zjadłam.
    W tym roku będzie jeszcze gorszy plon.
    Natomiast nie czepiają się jej choroby, liście zdrowe, dopiero jesienią
    pojawiają się plamki na liściach i opadają.
    Moja szlachetna North Star, która miała być średnio podatna na choroby,
    mało podatna na drobną plamistość liści, musiała być wycięta, bo
    dopadła ją brunatna zgnilizna drzew pestkowych i nie dało się tego
    wyleczyć. A liście traciła już latem.

    Czy jest jakaś metoda, aby zmusić moją zdrową wiśnie NN - siewkę- do
    obfitego owocowania?

    Pozdrawiam Krycha.
    --
    ,,Polak, jak mu przyjdzie fantazja do głowy, może być całkiem porządnym
    człowiekiem."