    From: domatorka <d...@n...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: woda cieknie do ściań, proszę o pilną pomoc
    Date: Thu, 14 Jan 2010 13:49:31 +0100

    Witajcie,
    Mam duży problem, przez jakieś niedopatrzenie wspólnoty, na dachu
    powstała sytuacja, że woda ciekła do ścian bydunku, ja jestem na
    ostatnim piętrze, mam już ok. metr kwardatowy żółtej plamy na suficie
    przy scianie, w tym miesjcu widać że sufit jest ciągle wilgotny, i
    niestety zaczęło to "schodzić" na ścianę.
    Jakoś to narazie zabezpieczyli, żeby dalej nie ciekło, niestety jakoś
    bardzo tymczasowo, bo nie da się wejść na dach prz tej pogodzie.
    Ale ja mam pytanie - co ja mam zrobić, żeby być pewnym że doprowadzę
    ścian i ufit do należytego stanu, nie chciałabym żeby jakiś grzyb tam
    się zalęgł...Czy mam sprowadzić inspektora nadzoru budowlanego, który
    wyceni straty i napisze mi, co wspólnota ma zrobić, by doprowadzić sufit
    i ściany do normalego stanu...
    Pomóżcie, jestem trochę przerażona...
    Pozdrawiam i z góry dziękuje,
    domatorka