  • 1. Data: 2011-08-15 10:27:19
    Temat: wykończenie łazienki
    Od: "adi" <a...@g...com>

    czy ktoś z kolegów posiada jakieś linki do stron które pokazują wykończenie
    kafli na połączeniu ze skosami dachu? jakieś fajne listwy? Dodatkowo
    interesują mnie listwy do wykończenia kafli przy futrynie drzwiowej ( dawne
    plastikowe odpadają) . Ostatnia rzecz to oświetlenie led montowane w
    kaflach.
    Z góry dzięki za wszelkie sugestie :)

    Adi

  • 2. Data: 2011-08-16 19:32:34
    Temat: Re: wykończenie łazienki
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Dodatkowo interesują mnie listwy do wykończenia kafli przy futrynie
    > drzwiowej ( dawne plastikowe odpadają) . Ostatnia rzecz to oświetlenie led

    Teraz w modzie są kafelki szlifowane pod kątem, aby utworzyć normalnej
    szerokości spoinę.
    Ale jak zobaczysz ile przy tym jest pracy to szybko stwierdzisz, że listwy
    plastikowe to najlepszy na swiecie wynalazek :)

  • 3. Data: 2011-08-17 03:41:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    janko walski wrote:
> [...]
    > Ale jak zobaczysz ile przy tym jest pracy to szybko stwierdzisz, że
    > listwy plastikowe to najlepszy na swiecie wynalazek :)

    dodam że są jeszcze listwy aluminiowe które tak nie zajeżdżają wiochą jak
    plastikowe narożniki.

  • 4. Data: 2011-08-17 05:16:02
    Od: "adi" <a...@g...com>

    a znasz może jakąs stronkę która ma wybór takich listew?