  • 1. Data: 2011-05-03 12:37:37
    Temat: wykończenie ścianki kolankowej
    Od: "adi" <a...@g...com>

    Jakie macie pomysły na wykończenie ścianki kolankowej na wysokości
    murłaty,czy są inne sposoby niż wklejanie regipsów na placki??

    Adi

  • 2. Data: 2011-05-03 13:55:41
    Temat: Re: wykończenie ścianki kolankowej
    Od: jac <d...@p...fm>

    W dniu 2011-05-03 14:37, adi pisze:
    > Jakie macie pomysły na wykończenie ścianki kolankowej na wysokości
    > murłaty,czy są inne sposoby niż wklejanie regipsów na placki??

    witam
    ja wkleiłem pustaki ytonga gr 5cm na piance montażowej a dokładnie kleju
    Tytan do styro, bo akurat taki miałem pod ręką.
    Trzyma się dobrze, można wszystkie luki między murłatą wypełnić pianką
    a poźniej wszystko na równo zatynkować razem ze ścianką kolankową.

    pozdro
    jac

  • 3. Data: 2011-05-03 17:25:32
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "adi" <a...@g...com> wrote:
    > Jakie macie pomysły na wykończenie ścianki kolankowej na wysokości murłaty,czy
    > są inne sposoby niż wklejanie regipsów na placki??

    Jesli murlata lezy na scianie tak, ze mozna ja omurowac od srodka - mozna
    omurowac. Mozna wkleic styropian lub styrodur jako przedluzenie sciany, na to
    siatka i klej, potem tynk. Ale najprosciej i najtaniej jest zrobić to płytą gk.
    Zamiast placków, można użyć np. profili kapeluszowych.

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2011-05-03 18:27:58
    Od: "adi" <a...@g...com>

    a jak to montowałeś na profil kapeluszowy/ chyba ytong najbardziej za mna
    przemawia

  • 5. Data: 2011-05-03 19:45:11
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "adi" <a...@g...com> wrote:
    >a jak to montowałeś na profil kapeluszowy/ chyba ytong najbardziej za mna
    >przemawia

    Ja nie montowałem - omurowałem cegłą, bo mi parę sztuk zostało z robót
    murarskich i otynkowałem całą ścianę kolankową. Teraz zrobiłbym z gk.
    Profil docinasz na długość odpowiadającą docelowej wysokości ściany kolankowej,
    minus jakieś 3cm. Przykręcasz profile w rozstawie co 40cm. Jeden profil CD60
    montujesz na wysokości krawędzi łączenia ściany ze skosem. Można go przymocować
    do murłaty i profili kapeluszowych. Do niego profil V a do niego pierwszy profil
    CD60 ze skosu dachu. Płyty na ścianie kolankowej można dać poziomo, żeby
    zaoszczędzić na uniflott'cie.

    --
    Bartek