  • 1. Data: 2011-11-27 00:31:13
    Temat: wymiana dachu
    Od: "wojciech" <s...@g...pl>

    Ile czasu orientacyjnie oczywiście potrzebuje 2 speców od dachów alby
    wymienić całą więźbę dachową , wykonanie 1 jaskółki na poddaszu i pokrycie
    dachowe w domu z dachem 2 spadzistym powierzchnia dachu nie przekracza 120
    m2

  • 2. Data: 2011-11-27 08:14:55
    Temat: Re: wymiana dachu
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu>

    W dniu 2011-11-27 01:31, wojciech pisze:
    > Ile czasu orientacyjnie oczywi?cie potrzebuje 2 spec?w od dach?w alby
    > wymieni? ca?? wi?b? dachow? , wykonanie 1 jask?ki na poddaszu i pokrycie
    > dachowe w domu z dachem 2 spadzistym powierzchnia dachu nie przekracza 120
    > m2

    U mnie, w 5 - 6 ludzi najpierw rozebrali stary a potem zrobili dach
    ~120m2 ale bez jaskółki w 2 tygodnie. Zasuwali od 7 rano do 7 wieczorem
    przez 6 dni w tygodniu. Z tego co widzę, w porównaniu do innych dachów,
    to poszło im bardzo szybko. Jaskółki zajmują sporo czasu bo dużo zabawy
    a mało roboty.
    Znam przypadek, że skomplikowany, nowy dach ekipa robiła pół roku i
    tłumaczyła inwestorowi że nie da się szybciej TAKIEGO dachu zrobić.

    Tydzień zajmuje przygotowanie nowej więźby. W międzyczasie murarz
    najpierw rozbiera a potem muruje. Zapewne wieńce też trzeba będzie wylać.

    Kazek

  • 3. Data: 2011-11-27 08:22:40
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > dachowe w domu z dachem 2 spadzistym powierzchnia dachu nie przekracza 120

    We dwóch to się z miesiąc będą pierdzielić.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-11-27 08:28:58
    Od: georgemalpa <r...@w...pl>

    W dniu 2011-11-27 09:22, Endriu pisze:

    > We dw?ch to si? z miesi?c b?d? pierdzieli?.....

    Potwierdzam u mnie 216m we dwoch robili 4 tygodnie po 10-12h
    poniedzialek-sobota, z tym ze w miedzy czasie opuscili sobie ze 3-4 dni
    robocze.

  • 5. Data: 2011-11-28 07:24:39
    Od: "Kacper" <e...@W...pl>

    Użytkownik "wojciech" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dachowe w domu z dachem 2 spadzistym powierzchnia dachu nie przekracza 120

    Ja mam właśnie niecałe 120m2 i więźbę robili panowie w 6-ciu w 2 dni (dom +
    doklejany garaż)
    a pokrycie do finału łącznie z orynnowaniem druga ekipa, też chyba 5-6 ludzi
    tydzień.
    Ale musze powiedzieć że panowie cieśle to więźbę robili prawie jakby już 3
    raz mój składali.
    Każdy wiedział gdzie jego miejsce, super zorganizowani, paliło im się w
    rękach.

    Rafał