  • 1. Data: 2009-09-24 07:50:54
    Temat: wyrównanie posadzki pod parkiet
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Mam w salonie odokoła kafle a w środku ma być parkiet. Kafle są położone
    zgodnie z poziomem a podłoga w środku nie ucieka dużo bo 3-4mm ale dla
    parkietu to juz sporo żeby sie nie potykac na krawędzi.
    Jak to wyrównać ? czy samopoziom przy tak cienkiej warstwie będzie trzymał?
    logiczne jest że będa wrstwu 0-3mm :(
    Czy może jest inny sposób na to?

  • 2. Data: 2009-09-24 17:11:19
    Temat: Re: wyrównanie posadzki pod parkiet
    Od: "Collet" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak to wyrównać ? czy samopoziom przy tak cienkiej warstwie będzie
    > trzymał? logiczne jest że będa wrstwu 0-3mm :(

    ,wiekszosc wylewek samopoziomujacych ma grubosc od 0 do 4 lub 5 mm wiec bez
    problemu ... wazne, zeby dobrze oczyscic powierzchnie i dwukrotnie
    zagruntowac .. nie ma szans odpasc