    From: Szymon Łuczak <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: zabezpieczenie przed licznikiem
    Date: Mon, 28 Jun 2010 12:54:25 +0200

    Witam mam pytanie do osób które zajmują się elektryką.

    Jest sobie dom. W domu są urządzenia elektryczne które pobierają
    ileś tam mocy. Przed domem jest zabezpieczenie 160A.

    Zaistniała potrzeba, aby doszło do tych urządzeń jeszcze kilka, które
    będą pobierały dodatkowe 24000 W.

    Czy chociażby na oko jest ktoś w stanie mi powiedzieć o ile musiałbym
    zwiększyć to zabezpieczenie ? czy w ogóle konieczna jest taka operacja?

    Przyznam szczerze że nie jestem ekspertem w tych sprawach na co dzień
    zajmuję się innymi rzeczami. Mogę powiedzieć że teraz +/- działają w
    domu urządzenia pobierające w okresie rozliczeniowym dwumiesięcznym
    około 7500kWh

    Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi i w razie co służę szczegółami.