  • 11. Data: 2010-01-15 08:19:22
    Temat: Re: zakup mieszkania - pare kwestii?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 15 Jan 2010 09:13:49 +0100, Michal <o...@o...pl> wrote:

    >To kwestia nakładów pracy/pieniędzy. Po prostu w przypadku montażu
    >takiej ściany do elementów, które mogą sie poruszać np. stara drewniana
    >podłoga trzeba robi elastyczne połączenia.
    >Wiec nie ma sie czym przejmować :)

    czyli scianki dzialowe da sie zrobic prawie zawsze, a jedynie moga one
    kosztowac troche wiecej lub troche mniej w zaleznosci od tego, do
    czego mozna je przymocowac...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 12. Data: 2010-01-15 10:45:12
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał
    w wiadomości news:rc70l5907lkrihajd13bhd1pg3vk63hifr@4ax.com...
    > z zewnatrz, mieszkanie jest na 1 i 2 pietrze:
    > http://img15.imageshack.us/img15/3066/413895906.jpg

    Późny Gierek. Ta chałupa to zeżre wszystko z kopytami w zimie.
    Czy ja dobrze zrozumiałem że parter to jedno mieszkanie a ty kupic chcesz
    piętro oraz poddasze?

    Marek

  • 13. Data: 2010-01-15 13:32:51
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 15 Jan 2010 11:45:12 +0100, "marko1a" <m...@l...de>
    wrote:

    >Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał
    >w wiadomości news:rc70l5907lkrihajd13bhd1pg3vk63hifr@4ax.com...
    >
    >Późny Gierek. Ta chałupa to zeżre wszystko z kopytami w zimie.

    czyli sprawdzenie kamera terowizyjna mocno wskazane...

    >Czy ja dobrze zrozumiałem że parter to jedno mieszkanie a ty kupic chcesz
    >piętro oraz poddasze?

    Tak, parter to inne mieszkanie

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 14. Data: 2010-01-15 14:06:08
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał
    w wiadomości news:1jr0l5dabcqdns46pnpd8fldliqnfrjqr3@4ax.com...
    > Tak, parter to inne mieszkanie

    No nie wiem jak bym się nie pchał w takie coś. To jest jakas spółdzielnia,
    wspólnota czy zwykły dom?
    Sąsiadowi nie zależy że dach dziurawy bo leje się tobie na głowę a nie jemu.
    Docieplanie ścian wydaje się być oczywistym że na współkę z sąsiadem ale co
    z poddaszem? Ty wydasz kasę na docieplene poddasza przez co tak naprawdę
    energetycznie zyska cały dom ale czy sąsiad to zrozumie i dołoży sie choć
    trochę?

    Marek