  • 11. Data: 2010-03-22 16:49:36
    Temat: Re: zmywarka
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Ta ma chyba tylko zimne programy :-(
    Jacek
    PS
    merytorycznie: mam Zanussi ZW 613 od 10 lat.
    Mycie bez zarzutu. Suszenie - zależy od pogody. Jak są np. deszczowe dni, to
    nie dosusza. Usterki: 1. pęknięta spręzyna od drzwi - naprawa samodzielna
    przez skrócenie sprężyny. 2. zatrzymywanie programu mycia w środku.
    Naprawa - poczytanie forum www.elektroda.pl. wyczyszczenie dwóch wężyków i
    gotowe.

  • 12. Data: 2010-03-23 17:11:12
    Od: M&C <c...@T...pl>

    W dniu 2010-03-21 11:05, alina pisze:
    > Witam!Poradźcie jaka jest najlepsza zmywarka?Chcękupić już teraz

    Jakieś 10-12 lat mamy Bauknechta. Grzałka przepływowa. Parametry jak na
    owe czasy dobre miała. Pracuje bezawaryjnie, tylko kilka razy się
    "zawiesiła". Procedura resetu jest w instrukcji - przytrzymać guzik.

    Cprian

  • 13. Data: 2010-03-24 13:44:35
    Od: Another <n...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 Mar 2010 01:11:56 +0100, XL napisał(a):

    > Mimo wszystko wolałabym Miele - za trwałość i niezawodność. No ale ceny są
    > powalające, fakt. Tyle, że akurat tutaj wiem, dlaczego.

    A ja nie wiem dlaczego. Mam zwykłego Whirlpoola za 995 zł i działa jak
    należy. I jestem z niej bardzo zadowolony. Dlatego nie wiem, w czym Miele
    mogłaby mojego Whirlpoola przebić.

    --
    Another

  • 14. Data: 2010-03-24 14:33:29
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > A ja nie wiem dlaczego. Mam zwykłego Whirlpoola za 995 zł i działa jak
    > należy. I jestem z niej bardzo zadowolony. Dlatego nie wiem, w czym Miele
    > mogłaby mojego Whirlpoola przebić.

    W chwaleniu się przed znajomymi. I chyba tylko w tym.