  • 11. Data: 2013-04-21 04:55:18
    Temat: Re: zmywarka, długość pracy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.04.2013 22:09, k...@g...com pisze:

    > Udowodniłem również że amortyzacja kosztuje sporo ponad tysiąc złotych miesięcznie.

    Udowodnij też, że Ziemia jest płaska.

    Ale najpierw naucz się zawijać wiersze.

  • 12. Data: 2013-04-21 04:55:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.04.2013 19:47, m4rkiz pisze:

    > bede strzelal ze 80% kosztu mycia (poza detergentem) to ogrzanie wody do
    > odpowiedniej temperatury, sama dlugosc cyklu jest malo istotna, wazne
    > jest ile zmian wody nastepuje

    Bingo. U mnie tryb "eko" trwa 2x dłużej i zużywa mniej energii.

  • 13. Data: 2013-04-21 09:41:02
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    ps.com...

    >Do PISU się zapisz.

    W życiu...

    >Udowodniłem ze nie warto budować domu jak ktoś nie ma pieniędzy w takiej
    >ilości że niczego >sobie nie odmówi posiadając własny dom. Udowodniłem
    >również że amortyzacja kosztuje >sporo ponad tysiąc złotych miesięcznie.
    >Może dlatego stać mnie na najdłuższy program w >zmywarce że nie mam domu.

    Są tacy, których stać na to i to. To jest tak. Z lewej sąsiedzi majętni i z
    prawej sąsiedzi majętni.
    Ci z lewej wszystko kupują, praca w ogrodzie przy marchewkach byłaby ujmą.
    Ci z prawej mimo że kasy mają ze 20x więcej od tych z lewej kopią sadzą,
    plewią, przeznaczyli jakieś 3 ary na uprawę warzyw. A co byś zrobił Ty? Ty
    byś zapewne zamówił firmę ogrodniczą do uprawy i pielęgnacji warzywniaka pod
    domem bo skoro zmywarka lepiej zmywa bo program droższy, za więcej
    pieniędzy, to zapewne warzywniak lepsze da plony jak zapłacisz więcej
    pieniędzy za jego utrzymanie.

    Marek

  • 14. Data: 2013-04-21 11:02:03
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a takie pytanie, skoro występują wymiany wody, to czy w trakcie zmywania
    trzeba uzupełniać środek myjący? jak mam w proszku, ale czasem w kostce....

  • 15. Data: 2013-04-21 12:44:32
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 09:41:02 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
> [...]
    >
    > domem bo skoro zmywarka lepiej zmywa bo program droższy, za więcej
    >
    > pieniędzy, to zapewne warzywniak lepsze da plony jak zapłacisz więcej

    W US chyba nie robisz i nie wiesz ile kto ma kasy. To że ktoś zachowuje się jak by
    miał dużo kasy nie znaczy że ma dużo kasy tylko że się tak zachowuje jak by miał.
    Tych niby bogatych też miesięcznie sporo kosztuje mieszkanie we własnym domu. Ale jak
    ktoś ma kasy do obrzydzenia to się tym nie przejmuje. No chyba że kutwa z urodzenia i
    wodę spuszcza raz dziennie, wieczorem. Co innego taki co nie ma wystarczającej ilości
    kasy i robi rzut na taśmę i buduje dom. Zadłużony praktycznie do końca życia. Użyje
    sobie w życiu jak pies w studni. Życie jest za krótkie na taki osobisty eksperyment.
    Do tego codziennie ze strachu sra pod siebie czy będzie miał co robić i zarobi na
    spłatę kredytu.

  • 16. Data: 2013-04-21 12:47:16
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 04:55:18 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Udowodnij też, że Ziemia jest płaska.
    >

    > Ale najpierw naucz się zawijać wiersze.
    >

    > --
    >
    > Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    >
    > są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    >
    > I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

    Ty mnie naucz jak w googlowym czytniku zawijać wiersze. Albo przejdź na ten czytnik,
    nie będziesz miał problemu. Jak Ci się wydaje że robię to złośliwie to się mylisz.

  • 17. Data: 2013-04-21 20:36:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 12:47:16 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Ty mnie naucz jak w googlowym czytniku zawijać wiersze. Albo przejdź na ten
    czytnik, nie będziesz miał problemu. Jak Ci się wydaje że robię to złośliwie to się
    mylisz.

    Lawą się nie przejmuj- to znany usenetowy troll. I chamski bardzo, nawet do kobiet.
    Ale demokracja jest więc i Lawa się udziela(mało kiedy na temat)

  • 18. Data: 2013-04-21 22:10:55
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 20:36:24 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    >
    > Ale demokracja jest więc i Lawa się udziela(mało kiedy na temat)

    Nie przejmuję się. Tylko z doświadczenia wiem jak chujowo się czyta teksty pisane na
    googlowym czytniku. Nie chcę go zmieniać bo się przyzwyczaiłem.

  • 19. Data: 2013-04-22 11:17:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.04.2013 12:47, k...@g...com pisze:

    > Ty mnie naucz jak w googlowym czytniku zawijać wiersze.

    Na klawiaturze masz taki duży, ładny przycisk do zawijania wierszy.

  • 20. Data: 2013-04-22 16:32:40
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> wrote in message
    > czy Ktoś tu może używa zmywarki Bosch, nie pamiętam modelu, ale 60 cm...
    >
    > przy ustawieniu temeratury na 45 stopni pokazuje ładnie czas mycia 30
    > minut...
    >
    > ale już po przestawieniu na 70 stopni, pokazuje że czas mycia wynosi 159
    > minut...

    Te zmywarki to jedno wielkie gówno. Jakby nie mogli dać jednej gałki od
    temperatury, a drugiej od czau liczonego od nagrzania wody do zadanej
    temperatury plus jakieś tam suszenie.
    W ogóle to przestrzegam przed zmywarkami Whirlpool. To są zmywarki
    komunistycznego POLAR-u. Niedomywają naczyń ze względu na niemżność
    uszczelnienia przewodów wodnych. Są źle zaprojektowane.

    Może chodzi o to, że 75 stopni musi się ochłodzić do bezpiecznej
    temperatury.