  • 1. Data: 2011-07-11 09:58:56
    Temat: koszt przyłącza wody
    Od: "mihal" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    Umówiony jestem dziś na rozmowę z potencjalnym wykonawcą przyłącza wody na
    budowę . Na razie wykonana ma zostać studzienka z licznikiem . Linia biegnie
    tuz przy granicy działki w drodze utwardzonej tłuczniem. Studzienka ma byc
    dosłownie 2 m od nitki głownej. Czy ktos mógłby podpowiedzieć mi ile to może
    kosztować ? Chodzi mi przyblizona wartość , tak abym nie dał się zrobić w
    "bambuko".

    pozdrawiam
    mihal

  • 2. Data: 2011-07-11 10:25:45
    Temat: Re: koszt przyłącza wody
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2011 11:58, mihal pisze:
> [...]
    > podpowiedzieć mi ile to może kosztować ? Chodzi mi przyblizona wartość ,
    > tak abym nie dał się zrobić w "bambuko".

    Ja nie wiem, bo mam własne ujęcie wody, ale rada: podawaj w miarę
    dokładnie miejscowość lub "rodzaj" miejscowości i najbliższe duże miasto.

    To ma pewien wpływ na koszta robocizny.

  • 3. Data: 2011-07-11 10:57:55
    Od: "mihal" <j...@p...onet.pl>

    > Ja nie wiem, bo mam własne ujęcie wody, ale rada: podawaj w miarę
    > dokładnie miejscowość lub "rodzaj" miejscowości i najbliższe duże miasto.
    >
    > To ma pewien wpływ na koszta robocizny.

    Okolice Gorzowa Wlkp.

  • 4. Data: 2011-07-11 11:33:01
    Od: "Kacper" <e...@W...pl>

    U mnie np. było tak że kolo "związany" z lokalnym przedsiębiorstwem
    wodociągowym po znajomości zrobiłby mi za ok. 6-7 tys.
    a niezależna firma wod-kan zrobiła za 3,5 tys.
    Jestem przy drodze ale nitka wodociągowa po przeciwnej stronie więc
    dodatkowo rycie pod ulicą.

    Rafał

  • 5. Data: 2011-07-11 12:26:01
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "mihal" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podpowiedzieć mi ile to może kosztować ? Chodzi mi przyblizona wartość ,
    > tak abym nie dał się zrobić w "bambuko".

    Czemu chcesz robić studzienkę? Kiedy zamierzasz zacząć budowę domu?

    Nie wiem jaki jest koszt wykonania studzienki. Bez studzienki czyli
    przyłącze wprost do domu (droga gruntowa, odległość ok. 8m) to koszt
    2-2,5kzł (województwo mazowieckie, kilkanaście kilometrów od W-wy).

  • 6. Data: 2011-07-11 15:06:37
    Od: Marcin Kloc <m...@g...com>

    On 11.07.2011 11:58, mihal wrote:
> [...]
    > podpowiedzieć mi ile to może kosztować ? Chodzi mi przyblizona wartość ,
    > tak abym nie dał się zrobić w "bambuko".

    z tego co czytałem trzeba liczyć 100-150 zł za mb przyłącza.
    Z zakładu dostałem takie info:
    Jeśli robi zewnętrzna firma to zakład musi to jeszcze odebrać. W
    okolicach Krakowa to 160 pln (za sam odbiór). No i do 2 miesięcy musisz
    przeprowadzić inwentaryzację powykonawczą - to pewnie geodeta też coś
    tam weźmie

  • 7. Data: 2011-07-11 19:02:56
    Od: "mihal" <j...@p...onet.pl>

    > Czemu chcesz robić studzienkę? Kiedy zamierzasz zacząć budowę domu?

    Tak miałem w warunkach technicznych i projekcie. Zaczynam za tydzień.

    > Nie wiem jaki jest koszt wykonania studzienki. Bez studzienki czyli
    > przyłącze wprost do domu (droga gruntowa, odległość ok. 8m) to koszt
    > 2-2,5kzł (województwo mazowieckie, kilkanaście kilometrów od W-wy).

    Dogadałem się za 2,1 kzł materiały + robocizna.

  • 8. Data: 2011-07-11 19:05:37
    Od: "mihal" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > a niezależna firma wod-kan zrobiła za 3,5 tys.
    > Jestem przy drodze ale nitka wodociągowa po przeciwnej stronie więc

    Na każdym kroku chcą inwestora oskubać . Nic tylko się za portfel trzymać.
    Jak napisałem poniżej / powyżej wyszło mnie 2,1 kpln

  • 9. Data: 2011-07-11 20:29:46
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    Użytkownik "Marcin Kloc" napisał w wiadomości grup

    >Jeśli robi zewnętrzna firma to zakład musi to jeszcze odebrać. W okolicach
    >Krakowa to 160 pln (za sam odbiór). No i do 2 miesięcy musisz przeprowadzić
    >inwentaryzację powykonawczą - to pewnie geodeta też coś tam weźmie

    inwentaryzacje można zrobić podczas odbioru budynku.

  • 10. Data: 2011-07-11 20:35:24
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    Użytkownik "mihal" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >to może kosztować ? Chodzi mi przyblizona wartość , tak abym nie dał się

    Nie daj się wrobić w studzienkę. Rób wszytko aby mieć wodomierz w
    domu/garażu. U mnie też wymyślili studzienkę w warunkach ale odwołałem się i
    doprowadziłem do tego że mam wodomierz w garażu.
    Studzienka to spory koszt i kłopot. A może zrób na czas budowy prowizoryczną
    studzienkę samorobna a potem przeniesiesz wodomierz do budynku. Bez
    studzienki sama nawiertka zasuwy 2 metry rury i wodomierz powinno wynieść
    Ciebie z 500-1000 zł.