  • 1. Data: 2009-03-31 08:21:41
    Temat: Armatura BISK
    Od: w...@i...pl

    Znalazłem ciekawe baterie łazienkowe produkowane przez firmę Bisk.
    Wyglądają solidnie... mają ceramiczne głowice, perlatory i 5 lat
    gwarancji. W komplecie dają chyba nawet korki click-clack.

    Design jest, w/g mnie, super. Szczególnie ładna jest seria Nord ze
    stali szczotkowanej.

    Niestety, jest to dość nowa firma i nie mogę znaleźć opinii na jej
    temat w sieci.

    Czy ktoś z Was zetknął się z tymi produktami?

    Ceny niezłe - baterie w zależności od przeznaczenia od 270 do 350
    złotych.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 2. Data: 2009-03-31 10:26:08
    Temat: Re: Armatura BISK
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Niestety, jest to dość nowa firma i nie mogę znaleźć opinii na jej
    temat w sieci.
    -----------------------
    Jeżeli to ten sam Bisk - od szafek łazienkowych - do juz trochę lat istnieje
    ;-)
    Aczkolwiek w kwestii baterii to i tak pewnie PRC ...

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-03-31 10:52:54
    Od: w...@i...pl

    On 31 Mar, 12:26, "JKK" <j...@i...fm> wrote:
> [...]
    > ;-)
    > Aczkolwiek w kwestii baterii to i tak pewnie PRC ...

    Ano rzeczywiście nie jest taka młoda... ;)

    A co do kraju pochodzenia, to wydaje mi się, że jednak większość,
    nawet tych renomowanych firm produkuje w chinach.

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 4. Data: 2009-03-31 10:55:39
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Znalazłem ciekawe baterie łazienkowe produkowane przez firmę

    Witamy sprzedawce armatury.
    Prosimy o dalsze posty - zachwycone opinie uzytkownikow.

    pozdrawiam
    pluton

  • 5. Data: 2009-03-31 11:09:14
    Od: w...@i...pl

    On 31 Mar, 12:55, "pluton" <z...@p...onet.pl> wrote:

    > Witamy sprzedawce armatury.
    > Prosimy o dalsze posty - zachwycone opinie uzytkownikow.
    >
    > pozdrawiam
    > pluton

    tia... nie trafiłeś kolego