  • 1. Data: 2009-03-30 23:58:18
    Temat: szafa
    Od: "byku" <m...@n...pl>

    Witam

    mam nietypową sprawę, tzn chodzi o to że zamontowałem szafe z drzwiami
    przesuwnymi i moja dziewczyna postawiła takie wymagania :

    "mają być dziurki wszędzie tam gdzie są półki - rzędy dziurek żebym mogła
    dowolnie sobie ustawiać półeczki i zmieniać ich ustawienie"

    no dobra więc nawierciłem kilka dodatkowych dziurek i jest zonk że niby
    nieładnie te dziury wyglądają... czy macie jakiś pomysł jak rozwiązać ten
    problem? ona taką szafe widziała u swojej matki i może po prostu tam było
    tak że płyta meblowa była jakoś maszynowo dziurkowana?

  • 2. Data: 2009-03-31 00:09:25
    Temat: Re: szafa
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    byku pisze:

> [...]
    > problem? ona taką szafe widziała u swojej matki i może po prostu tam było
    > tak że płyta meblowa była jakoś maszynowo dziurkowana?

    No teraz jak już wywierciłeś nieładnie to możesz jej jedynie wmówić, że
    jest ładnie.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2009-03-31 00:18:07
    Od: "Jarek M." <j...@w...pl>

    Witam
    Może plastikowe zaslepki do łbów śrub confirmat ( jesli dobrze pamiętam
    nazwę), meblowe.
    Odpowiednio dobrać kolor i po sprawie.
    Albo jak Kolega wyżej napisał .. przekonaj ...

    Pozdrawiam
    Jarek

    ----------------

    przypomniał mi się stary dowcip ...
    zieć wezwał pogotowie do teściowej,
    lekarz stwierdził zgon i pyta co się stało
    zieć na to że zatruła się grzybami
    lekarzy pyta a dlaczego taka posiniaczona
    na co zięć odpowiada - bo grzybów nie chciała jeść.

  • 4. Data: 2009-03-31 06:24:59
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Może plastikowe zaslepki do łbów śrub confirmat ( jesli dobrze pamiętam
    > nazwę), meblowe.
    > Odpowiednio dobrać kolor i po sprawie.

    Chyba jedyne wyjście, a na przyszłość jak ma być ładnie to wierć wiertłami
    do drewna.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 5. Data: 2009-03-31 08:24:42
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba jedyne wyjście, a na przyszłość jak ma być ładnie to wierć wiertłami
    > do drewna.

    Albo kup szafę z Ikei, która ma estetyczne dziurki na całej wysokości.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2009-03-31 10:33:30
    Od: "byku" <m...@n...pl>

    > Chyba jedyne wyjście, a na przyszłość jak ma być ładnie to wierć wiertłami
    > do drewna.

    Więc tak : ja wierce wiertłem do drewna z założonym ograniczkiem. Chodzi o
    to że w środku tej dziurki nie jest idealnie czysto i nie jest ona idealnie
    równiutka. Czyli wniosek że powininem bardziej starannie wiercić i nie ma
    żadnego innego narzędzia niż wiertarka i wiertełko prawda? Nie wiem po
    prostu jak to zrobić żeby te dziurki były wszystkie identyczne i wyglądały
    jak z maszyny. Na szczęście nie ma jeszcze dużego problemu bo nawierciłem
    2-3 takie dziurki pod półką także tego nie widać tylko chodzi o to że nie
    można sprostać jej wymaganiom bo "u matki jest lepiej zrobione" i koniec,
    szukam jakiegoś wyjścia :)
    pozdrawiam

    M.

  • 7. Data: 2009-03-31 11:48:20
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 31 Mar, 12:33, "byku" <m...@n...pl> wrote:

> [...]
    > można sprostać jej wymaganiom bo "u matki jest lepiej zrobione" i koniec,

    Weź sobie deseczkę, oznacz na niej otwory i nawierć (najlepiej na
    wiertarce stołowej żeby było idealnie pionowo). Potem tą deseczkę
    (jako szablon) przyłóż do mebla i (przez podkładki gumowe) przymocuj
    ściskiem stolarskim w wymaganym miejscu. Potem wyreguluj ogranicznik
    wiertarki. Wierć ostrożnie (można jeszcze podłożyć dodatkową listewkę
    drewnianą i przewiercać ją razem z szafką poprzez ten szablon). Jak
    juz wszystkie nawiercisz zdejmujesz deseczkę i ewentualnie wiertłem o
    dużo większej średnicy ręcznie spiłuj brzegi otworu aby nie były takie
    ostre (powinien wystarczyć jeden obrót wiertła). Potem przeczyść
    otwory, ewentualnie (jeżeli te fabryczne otwory były lakierowane w co
    wątpię) weź lakier o odpowiednim kolorze posmaruj nim pręcik o trochę
    mniejszej średnicy i wymaluj w ten sposób od środka.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 8. Data: 2009-03-31 19:01:08
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Jedyne wyjscie to rozwod - to taki zart.
    Moze nie o te dziurki chodzi, moze problem lezy gdzie indziej?
    Jesli punktem odniesienia jest jej matka to chocbys ze szczerego zlota
    obwodki porobil to i tak bedzie zle.

    Zycze duzo wytrwalosci.
    Dy

  • 9. Data: 2009-03-31 19:44:01
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    byku pisze:

> [...]
    > można sprostać jej wymaganiom bo "u matki jest lepiej zrobione" i koniec,

    uuu... jak "u matki jest lepiej zrobione" to zastanów się nad zmianą
    dziewczyny ;) póki nie jest za późno...

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-03-31 22:07:19
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    Jesli punktem odniesienia jest jej matka to chocbys ze szczerego zlota
    obwodki porobil to i tak bedzie zle.

    Dobre i sama prawda ;-D

    --
    Mariusz