  • 61. Data: 2010-08-31 19:09:16
    Temat: Re: Automat do pieczenia chleba ...
    Od: Qrczak <q...@o...pl>

    Dnia 2010-08-30 21:57, niebożę Artur Lew wylazło do ludzi i marudzi:
    > A szczerze mowiac nie wiem czy to legenda czy nie.
    > Babcia Ci nie mowila ze nie wolno goracego ?
    > ;)
    > Zobacz np
    > http://zapytaj.com.pl/Category/016,008/2,1860879,Dla
    czego_nie_wolno_jesc_cieplych_wypiekow.html

    Taaa... powiedzmy...
    Wyjęty z pieca drożdżowiec lub sernik ze szklanką zimnego mleka - coś
    obłędnego...

    Qra, ze zlinkowanych odpowiedzi wynika, iż z nieustającym bólem brzucha

  • 62. Data: 2010-08-31 19:49:41
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-31 21:04, Qrczak pisze:
    > Tą pokrzywą toś zaintrygował... Czuć ją w wypieku?
    Taka z torebki srednio ale byla w przepisie...
    Czasem udaje sie dostac na bazarze normalna suszona i smak jest super.
    Zamiast pokrzywy czasem przez pomylke dodaje miety i smak o dziwo jest
    bardzo fajny i subtelny :)
    To przepis do eksperymentow.

    > Reszta składników jest mi dobrze obznajomiona, z tą różnicą, że kminek
    > wolę w całości a otręby także żytnie i owsiane.
    Mielony kminek w przepisie to uklon w strone ludzi z zamojskiego i
    lubelskiego bo oni chyba w genach maja nienawisc do kminku w calosci ;)

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 63. Data: 2010-09-08 13:15:28
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 25 Sie, 18:27, Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>
    wrote:

    >         Mam już drugą. Pierwsza, marki właśnie Alaska padła po ponad trzech
    > latach. Czyli jakieś 1500 wypieków. U mnie dużo chleba idzie, bo dobry jest.

    Pieczesz 4 razy dziennie dzien w dzien?
    U mnie program pieczenia to jakies 2,5-3h to by dawalo ponad 12h
    ciaglego pieczenia chleba dziennie.

    Zweryfikuj te liczby bo cosik nie wiarygodne sa.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 64. Data: 2010-09-08 13:55:36
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2010-09-08, ptoki <s...@g...com> wrote:

    > Pieczesz 4 razy dziennie dzien w dzien?
    > U mnie program pieczenia to jakies 2,5-3h to by dawalo ponad 12h
    > ciaglego pieczenia chleba dziennie.
    >
    > Zweryfikuj te liczby bo cosik nie wiarygodne sa.

    może jestem inny, ale 3 lata po 365 dni, to około 1100 dni. co by dawało
    1.5 chleba dziennie by uzyskać 1500 po 3 latach. nie 4 dziennie.

    Zweryfikuj te liczby bo cosik nie wiarygodne sa.

    depesz

    --
    Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/
    jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

  • 65. Data: 2010-09-09 19:29:45
    Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>

    W dniu 2010-09-08 15:55, hubert depesz lubaczewski pisze:

    > może jestem inny, ale 3 lata po 365 dni, to około 1100 dni. co by dawało
    > 1.5 chleba dziennie by uzyskać 1500 po 3 latach. nie 4 dziennie.
    >
    > Zweryfikuj te liczby bo cosik nie wiarygodne sa.

    Dodam że na pięć - sześć osób. W tym są osoby, które potrafią rosnąć po
    13cm/rok. Znaczy dzieci w górę, a ja wszerz.

    Adam