  • 211. Data: 2013-12-02 17:08:05
    Temat: Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-12-02 16:47, Maniek4 wrote:
    > Toz to przyklad wolnego rynku. Staram sie zobrazowac blad Twojego
    > myslenia, bo jak wszystko bedzie poddane jedynie wolnemu rynkowi to
    > nigdy nie bedziesz mial pewnosci czy cos mozna jesc i czy wrocisz z
    > wycieczki statkiem po rzece.

    Co Ty pleciesz?
    A jak państwo dba za Ciebie (wiadomo jak dba) to masz pewność, że
    wrócisz z wycieczki statkiem po rzece?? Absurd.
    Wszystko czym zajmuje się państwo wygląda koszmarnie. Oczywiście, muszę
    dodać - bo jak widzę nie jest to oczywiste - wszystko to czym mógłby
    zajmować się podmiot prywatny dla zysku.
    I znów - nie chodzi o policję, sądy, wojsko... :/

    > Jesli chodzi o jaranie to jest wiecej zadowolonych jak niezadowolonych,
    > wiec w czym jest problem?

    Maniek, skup się.
    Ani razu nie wspomniałem o problemie zadowolonych lub nie z
    palenia/niepalenia.
    *Ani razu*

    > Bo co ma byc powodem marnych zarobkow i bezrobocia, czy tym
    > bardziej emigracji mlodych? Zakaz jarania w knajpach?

    Poruszamy kilka wątków na raz w naszej pisaninie.
    Już w poprzednim poście napisałem Ci, że powodem emigracji jest
    *stawianie przez rząd zbyt wielu ograniczeń dla działalności
    gospodarczej* zostawiając niejako na boku na chwilę kwestię palaczy.
    Skup się i przeanalizuj do czego się odnosisz.

    > Nie trzymasz sie
    > tematu to i nie wiem o czym mam dyskutowac.

    W offtpach tak bywa, że temat się rozszerza.
    Musiałeś zahaczyć o jakiś temat, który ma szerszy związek...

    > Jednakowe zasady, zero dodatkowych kosztow i w
    > konsekwencji wiecej klientow.
    > Pogadaj z barmanem na temat tego przepisu,
    > moze podzieli Twoj poglad,

    Szkoda, żeś nie skumał ni joty z problemu, który poruszyłem w pierwszym
    swoim poście.
    Z uporem maniaka podajesz przykład jakichś zadowolonych klientów - to
    jest dopiero pisanie nie na temat.

    Może to cokolwiek Ci rozjaśni:
    Sam nie palę i cieszę się, że w knajpach nie wolno - jednocześnie bardzo
    smuci mnie fakt (i tylko o tym tu ciągle piszę), że ten zakaz został
    wydany odgórnie, przez rząd, a nie przez właściciela knajpy.
    Ważny jest precedens! Nie wolno państwu otwierać furtki do takich
    praktyk. Państwo nie jest od tego.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 212. Data: 2013-12-02 20:05:38
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-12-02 12:19, quent pisze:

    > Serio pytasz???
    > W dyskusji używa się skrajnych przykładów aby lepiej zrozumieć sens
    > problemu.
    > Szczur to przenośnia.

    Serio pytam. To jak sprawdzisz?

    M.

  • 213. Data: 2013-12-02 20:09:18
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-12-02 12:30, quent pisze:

    > No i właśnie na WR są ciągłe zmiany!

    Na WR są ciągłe zmiany poza sytuacją całkowitego monopolu. Jest to
    jedyny stan stabilny dla wolnego rynku

    > Brednie. Nigdy tak nie powiedział/napisał.
    > Mało tego - ciągle pisze coś wręcz *dokładnie przeciwnego*!

    Zawsze tak twierdził, tylko nigdy nie słuchałeś. JKM jest przeciwnikiem
    demokracji. Jest zwolennikiem dyktatury.

    tutaj przykład
    http://www.linia.tv/2012/08/korwin-mikke-chce-zostac
    -dyktatorem-wywiad-dla-linii-tv/

    M.

  • 214. Data: 2013-12-02 20:42:31
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-12-02 20:09, M. wrote:
    > Zawsze tak twierdził,

    Bredzisz. Jak zwykle zresztą.

    > JKM jest przeciwnikiem
    > demokracji.

    ROTFL
    Seeerioooo???
    Demokracja to kretyński ustrój przecież. Niestety jest jak jest, dlatego
    trzeba iść i mierzyć swoje głosy z głosami żulowni spod mostu.

  • 215. Data: 2013-12-02 23:48:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-02 17:08, quent pisze:

    > Co Ty pleciesz?
    > A jak państwo dba za Ciebie (wiadomo jak dba) to masz pewność, że
    > wrócisz z wycieczki statkiem po rzece?? Absurd.

    To, ze panstwo jak twierdzisz ograniczajac wolnosc gospodarcza
    prywatnych statkow nakazuje spelnianie pewnych obowiazkow jak np.
    obowiazkowe przeglady, czy dopuszczalna ladownosc, sprawia, ze mam
    wieksze szanse wrocic z takiej wycieczki.

> [...]
    > zajmować się podmiot prywatny dla zysku.
    > I znów - nie chodzi o policję, sądy, wojsko... :/

    Nie widze sprzecznosci. Dla bezpieczenstwa ogolu narzuca takie same
    obowiazki dla wszystkich. W czym rzecz?

    > Maniek, skup się.
    > Ani razu nie wspomniałem o problemie zadowolonych lub nie z
    > palenia/niepalenia.
    > *Ani razu*

    Ale twierdzisz, ze przepis jest zly, choc statystycznie jest wiecej
    zadowolonych. To w koncu dobry przepis czy zly?
    Mam sie martwic, ze panstwo ogranicza wolnosc we wlasnym lokalu tj.
    knajpie mimo, ze wiekszosci to odpowiada? Sorry wole skupiac sie na
    takich przepisach ktore faktycznie utrudniaja zycie, lub bez sensu
    ograniczaja wylacznie moje prawo np. kolor domu, rodzaj kostki przed
    domem, wycinanie zasadzonych przez siebie drzew nieowocowych, wieczne
    niespinanie sie budzetu itp. To sa dla mnie upierdliwe rzeczy, a nie
    dobre prawo, uznawane przez Ciebie za zle bo cos tam.

> [...]
    > gospodarczej* zostawiając niejako na boku na chwilę kwestię palaczy.
    > Skup się i przeanalizuj do czego się odnosisz.

    No ale ja sie z Toba zgadzam, tylko nie wkladajmy do tego wszystkich
    przepisow.

    > Szkoda, żeś nie skumał ni joty z problemu, który poruszyłem w pierwszym
    > swoim poście.
    > Z uporem maniaka podajesz przykład jakichś zadowolonych klientów - to
    > jest dopiero pisanie nie na temat.

    To jest pisanie o zakazie palenia w knajpach.

> [...]
    > wydany odgórnie, przez rząd, a nie przez właściciela knajpy.
    > Ważny jest precedens! Nie wolno państwu otwierać furtki do takich

    Przepis sluzy dobru publiczenemu podobnie jak przepisy sanitarne w
    sklepach spozywczych, u producentow, czy przeglady wspomnianych statkow
    na rzece. Swiadczysz uslugi dla ludnosci to panstwo "dba" o tych ludzi
    gwarantujac im minimum bezpieczenstwa poprzez narzucanie obowiazkow
    jakie uslugodawca musi spelnic. Idiotyczny przepis to np. iles tam
    metrow do sklepu monopolowego od urzedow administracji skutkujacy
    np.stawianiem barierek by wydluzyc droge do drzwi. Ograniczeniem
    wolnosci bedzie wlasnie cos takiego, bo nie sprzyja wolnemu rynkowi.
    Osobiscie znam pare przypadkow upadku sklepu po wprowadzeniu tej
    durnoty. To jest cos, co nie daje rownych szans, bo nie dotyczy
    wszystkich w rownym stopniu. Obowiazek ubezpieczenia nieuzywanych
    pojazdow taka sama stawka jak uzywanych. Niemozliwosc odliczenia VAT od
    paliwa samochodow osobowych sluzacych do pracy, koniecznosc
    przechowywania durnych rolek z kas fiskalnych przez okres
    uniemozliwiajacy ich odczytanie, odbudowywanie kretynskiej pedziowskiej
    teczy na Placu Zbawiciela za pieniadze podatnikow, ktorzy wyraznie tam
    jej nie chca i milion innych rownie durnych rozwiazan, ale nie bede
    gloryfikowal zakazu palenia sluzacego jak sie okazuje wszystkim.

    Pozdro.. TK

  • 216. Data: 2013-12-03 10:24:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-02 16:50, quent pisze:

    > LOL
    > TYM właśnie ma się zajmować państwo!

    Ale po co? Mozna przeciez korzystac z konkurujacych ze soba firm
    ochroniarskich.

    > A zajmuje się słabiutko. Policja jest skrajnie niedofinansowana i słabo
    > przeszkolona.
    > Średni czas trwania sprawy gospodarczej w sądzie to 2 lata.
    > Koszmar.

    I ze policja?

    > Zaraz... to ja wyżej napisałem, że popadasz w absurdalną przesadę.

    I to ja wprowadzam do dyskusji cegly, kamery i jakies ogolne
    niebezpieczansta? Ja pisze o kolejnych sluzbach? Piszesz jak jais
    cyniczny fanatyk i tyle.

    A gdzie w Polsce masz prywatne pociagi?

    Pozdro.. TK

  • 217. Data: 2013-12-03 12:04:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2013 10:24:41 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ale po co? Mozna przeciez korzystac z konkurujacych ze soba firm
    >
    > ochroniarskich.
    Taki Blackwater chyba poradził by sobie z zadymiarzami 11 listopada;)

  • 218. Data: 2013-12-03 12:52:44
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-12-03 12:04, Kris wrote:
    > Taki Blackwater chyba poradził by sobie z zadymiarzami 11 listopada;)

    A policja stała i przyglądała się jak podpalają tęczę.
    Słabo wyszkoleni ale też kto wie czy to aby czasem z góry nie szedł taki
    prikaz :-)

    Szkoda, że media nie pokazały 100-tysięcznego marszu.
    Za to te same "niezależne media" od kilku dni trąbią o niespełna
    100-tysiącach na Ukrainie.
    To samo a jednak nie to samo ;-)

    Oj skończy się to kiedyś źle...

  • 219. Data: 2013-12-04 20:48:43

    W dniu 2013-12-02 20:42, quent pisze:

> [...]
    > Demokracja to kretyński ustrój przecież. Niestety jest jak jest, dlatego
    > trzeba iść i mierzyć swoje głosy z głosami żulowni spod mostu.

    Prezentujesz niezłą aberrację, bo w jednym poście zdążyłeś sam sobie
    zaprzeczyć, a wywiadu z JKM nie posłuchałeś.

    http://www.youtube.com/watch?v=PYhcFD8UA-E

    M.