    From: "Maciej S." <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Błaganie o pomoc
    Date: Fri, 15 Jan 2010 13:20:55 +0100

    > Zapewne to żywe zwierzę na filmie było jednym na milion które wcześniej
    > cudem unikneło śmierci.

    Po oglądnięciu filmu jestem tak wstrząśnięty że trudno mi zrozumieć takie
    debilne myśli jak napisłeś. Najlepiej schować głowę w piasek udając że nic
    się nie dzieje, a przypadek prezentowany na filmie to jeden na trylion.
    Czy wy wogóle oglądneliście ten film, czy widzieliście wzrok tego psa?

    Co innego zabić zwierzę przed ścignięciem skóry, co innego na żywca ścignąć
    mu skórę, jakoś nie widziałem by ten piesek był zabijany przed.

    Zresztą jest wyraźna informacja że na żywca lepiej skóra schodzi.

    PS. Nie jestem wegetarianinem, jem mięso, ale co innego zabić dla jedzenie a
    co innego torturować.

    MS