  • 1. Data: 2010-01-11 08:38:23
    Temat: Nowe nazwy odmian
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. "Królowa śniegu", "Królowa nart", "Justyna", "Justysia" czy
    wreszcie "Justyna Kowalczyk". Będą takie odmiany? :-)
    Pozdrawiam hodowlanie Ja...cki

  • 2. Data: 2010-01-11 08:45:40
    Temat: Re: Nowe nazwy odmian
    Od: "Dziadek" <v...@l...pl>

    W artykule news:hiel3d$4lv$1@news.vectranet.pl,
    niejaki(a): Dirko z adresu <j...@w...pl> napisał(a):

    > Hejka. "Królowa śniegu", "Królowa nart", "Justyna", "Justysia" czy
    > wreszcie "Justyna Kowalczyk". Będą takie odmiany? :-)
    > Pozdrawiam hodowlanie Ja...cki

    Odmianę to będzie miał jej mąż używając powyższych nazw :-D

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 3. Data: 2010-01-12 08:53:28
    Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl>

    Dziadek pisze:

> [...]
    No, powinny się pojawić, ale nie wiadomo czy nasi ogrodnicy są "na czasie"

    > Odmianę to będzie miał jej mąż
    O ile wiem, JK jeszcze nie jest mężatką. Może sie mylę?

    PK