  • 31. Data: 2009-07-16 16:33:57
    Temat: Re: Brzozy to cholerny syf OSTRZEŻENIE
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    >Z soku brzozy robi się o ile dobrze pamiętam aspirynę,

    Dawniej robiło się aspirinę z kory wierzby :))
    Teraz to już pełna synteza Panie :))

    MS

  • 32. Data: 2009-07-16 21:24:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciej S. wrote:

    > To żadna spora grupa to FAKT

    > Spytam się przewrotnie - to po co budujesz dom (rozumiem że poza
    > miastem) - nie lepiej trzeba było sobie kupić betonowe M100 w centrum?
    >
    > Brzozy są piękne, a to że sypią oznacza że walczą o przetrwanie tak
    > jak wszystko w naturze. Polub to :))

    żebys sie mógł głupio pytać, to nie cholerny pregierz, czy grupa dla
    zakichanych ekologów.

    Paranoiczen jest, że nie można wyciąć drzewa na własnej ziemi. Kompletny
    idiotyzm.

    > I jak będzie życzliwy sąsiad (który uprzejmie doniesie) to za wycięcie
    > trzech drzew >5 lat to dostaniesz tak ze 100 tys zł kary.

    no i naucz sie cytować bo pomieszałes wypowiedzi.

  • 33. Data: 2009-07-16 22:28:02
    Od: "marek" <m...@m...ma>

    kolego panie, zakaz zcinania drzew stworzono ponieważ drzewa są potrzebne
    dla wszystkich również tych co ziemi nie posiadają
    może pan pamiętasz z podstawówki - oprócz walorów estetycznych produkują
    tlen. Trzeba je chronić przed typami jak pan

    w skrajnym przypadku można sobie wyobrazic sytuacje ,że kupujesz pan las i
    go wycinasz bo nie lubisz pan jak coś wystaje wyżej jak pan - no przepraszam
    pana

    ps
    i poco się trzepiać sposobu cytowania - bo się zdenerwowałem ?
    wszystko było zrozumiałe

  • 34. Data: 2009-07-17 13:40:49
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > żebys sie mógł głupio pytać, to nie cholerny pregierz, czy grupa dla
    > zakichanych ekologów.

    Albo ekoterrorystów :))
    Wyluzuj, też uważam że to poronione prawo.

    MS

  • 35. Data: 2009-07-20 13:17:24
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Thu, 16 Jul 2009 18:32:52 +0200, Maciej S. napisał(a):

    > łatwo ją wywraca). Normalnie w lesie brzoza to chwast który mozolnie
    > jest usuwany ze szkółek leśnych).
    >
    > Pozdrawiam,
    > Krzemo.
    >

    > Ale na prywatnych działkach to już jest drogocenne drzewo. Kara i tak może
    > być.
    > Ja też myślałem że osika to taki chwast, można wyrywać, dopóki mnie leśnik
    > nie ośiecił że można zbankrutowac.
    > MS

    Ja mam wokół domu kilkadzisiąt brzóz i ostatnio bez problemu dostałem zgodę
    na wycięcie 13 szt. - przyjechała pani z gminy, obejrzała, policzyła,
    wystawiła papier i spoko

    T.

  • 36. Data: 2009-07-20 19:20:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Nowicki wrote:

    > Ja mam wokół domu kilkadzisiąt brzóz i ostatnio bez problemu dostałem
    > zgodę na wycięcie 13 szt. - przyjechała pani z gminy, obejrzała,
    > policzyła, wystawiła papier i spoko

    najgorsze jest to ze te brzozy mnie wkurzają ale choler żal mi je wyrżnąć :)

  • 37. Data: 2009-07-20 19:52:04
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > najgorsze jest to ze te brzozy mnie wkurzają ale choler żal mi je
    > wyrżnąć :)

    To przytnij je trochę od strony domu żeby ci tak nie syfiły i je polub :)
    --
    -----
    Pozdr

  • 38. Data: 2009-07-27 08:06:14
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Nie mam niestety zgody wydawcy. :-)

    To daj mnie,ja zrobie kopie i wystawie w necie.

    pozdrawiam
    pluton