  • 31. Data: 2012-09-13 06:53:44
    Temat: Re: Budowa mostka dojazdowego przez rów.
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-09-12 20:16, Maciek pisze:

    > Dosc metny wywod :> Od armii urzedasow lepszy jest obywatel, ktory
    > wspolnego nie uwaza za niczyje i szanuje jak wlasne.

    Nie do osiągnięcia. Skoro teraz trzeba papier, a i tak każdy kombinuje
    jak to obejść, to jak nie będzie żadnych regulacji, wszyscy wszystko
    będą mieli w dupie.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 32. Data: 2012-09-13 12:32:28
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 13 Sep 2012 06:53:44 +0200, wolim napisał(a):

    > Nie do osiągnięcia. Skoro teraz trzeba papier, a i tak każdy kombinuje
    > jak to obejść, to jak nie będzie żadnych regulacji, wszyscy wszystko
    > będą mieli w dupie.

    Bo podczas ostatniej wojny wytluczono co lepszych ludzi, a reszte komuna i
    komuna bis nauczyly, ze wspolne rowna sie niczyje, a prawo rowna sie bat.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 33. Data: 2012-09-13 19:34:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 12 Sep 2012 20:16:47 +0200, Maciek napisał(a):

    > Dosc metny wywod :> Od armii urzedasow lepszy jest obywatel, ktory
    > wspolnego nie uwaza za niczyje i szanuje jak wlasne.

    No ależ do tego się to sprowadza. Chodzi o to, że obecnie obywatel musi
    urzędnikowi dowieść, że to, co chce zbudować jest cacy. Ja proponuję, że
    obywatelowi się ufa, że wybuduje dobrze, a jeśli by wybudował źle, to
    urzędnik sprawdzi i jesli faktycznie narusza to interesy innych, to nakaże
    poprawić.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356