  • 21. Data: 2013-11-24 20:47:13
    Temat: Re: Chlopaki - jak zrobic zabudwe kosza z GK?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-24 20:44, uzytkownik pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > A czy ja także mógłbym się załapać? Obiecuję, że bedę niegrzeczny i że
    > bedę robił durne uwagi ;)

    Najpierw musisz gasiora z winem rozwalic. :-)

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2013-11-24 20:55:56
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Najpierw musisz gasiora z winem rozwalic. :-)

    Kurde nie mam gąsiora. Czy butelka za niecałe 5 dych, którą kupiłem
    wczoraj będzie się liczyć? Jeżeli tak to idę rozbić. W sumie to jeszcze
    nie zrobiłem "chrztu" kotła, który uruchomiłem tydzień temu to mogę
    rozbić ją o kocioł :)

  • 23. Data: 2013-11-24 21:23:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 listopada 2013 20:47:13 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Najpierw musisz gasiora z winem rozwalic. :-)
    Ty się śmiej z czyjegoś nieszczęścia;)
    Odnośnie bora coś coś tam
    Przysłali mi ofertę więc chyba żadna tajemnica
    http://voila.pl/index.php?f=1772200">projekty_BORA.p
    df
    Wentrylator tylko 850 euro;)

  • 24. Data: 2013-11-24 21:43:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-24 21:23, Kris pisze:

    > Ty się śmiej z czyjegoś nieszczęścia;)
    > Odnośnie bora coś coś tam
    > Przysłali mi ofertę więc chyba żadna tajemnica
> [...]

    Nie no taniutko jest. Wezme moze ze dwa odrazu. Pozniej moze byc drozej.

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2013-11-24 21:45:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-24 20:55, uzytkownik pisze:
> [...]
    > wczoraj będzie się liczyć? Jeżeli tak to idę rozbić. W sumie to jeszcze
    > nie zrobiłem "chrztu" kotła, który uruchomiłem tydzień temu to mogę

    To juz musi sie Kris wypowiedziec.

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2013-11-24 22:11:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 listopada 2013 21:43:25 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie no taniutko jest. Wezme moze ze dwa odrazu
    Tu bezpośrednio
    http://sendfile.pl/99964/projekty_BORA.pdf

  • 27. Data: 2013-11-24 22:54:34
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-11-24 14:49, Maniek4 wrote:
    > Te CD trzymaja sie tylko na UD, czy jakos to sie montuje do krokwi
    > koszowej?

    CD powinny się w UD tylko wsunąć, nie można ich na stałe z nimi łączyć.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 28. Data: 2013-11-24 23:17:06
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-24 22:54, quent pisze:

    > CD powinny się w UD tylko wsunąć, nie można ich na stałe z nimi łączyć.

    A to jest jasne. Zastanawialem sie czy UD jakos do krokwi koszowej sie
    mocuje. W tym watku sa dwie opcje - Adama, montowac esem do krokwi i
    Wolima, niech sie trzyma samo na CD. Mysle, ze tu wiekszych roznic nie
    bedzie bo i tak zepna to plyty GK.

    Pozdro.. TK

  • 29. Data: 2013-11-24 23:36:30
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 listopada 2013 23:17:06 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > mocuje. W tym watku sa dwie opcje - Adama, montowac esem do krokwi i

    Ja mocowalem chocby z tego wzgledu ze latwiej pozniej wsuwac w to profile
    glowne - ot jakastam forma przytrzymania tego zeby nie spadlo nam na
    glowe :-) Ja wiekszosc robilem sam, moze jakbym mial pomocnika to bym
    tez nie przykrecal ;) Choc jakos takie mi sie to pewniejsze wydaje jak
    jednak jest zlapane do krokwii :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.