  • 1. Data: 2013-11-24 22:52:46
    Temat: Wygrzewanie podłogówki.
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Pytanko, podłogowe zrobione w lipcu, płytki położone w październiku.
    Czy mogę od razu rozgrzać, czy też mam powoli jak by to była świeża wylewka?
    Jak prawidłowo przeprowadzić start takiej instalacji?

    Irek.N.

  • 2. Data: 2013-11-25 10:54:36
    Temat: Re: Wygrzewanie podłogówki.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Irek N." napisał w wiadomości grup

> [...]
    > wylewka?
    > Jak prawidłowo przeprowadzić start takiej instalacji?

    A to nie jest czasem tak że posadzkę się wygrzewa _przed_ położeniem płytek
    aby przy ewentualnych naprężeniach nie popękały?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2013-11-25 20:11:27
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 listopada 2013 22:52:46 UTC+1 użytkownik Irek N. napisał:
    > Pytanko, podłogowe zrobione w lipcu, płytki położone w październiku.
    > Czy mogę od razu rozgrzać, czy też mam powoli jak by to była świeża wylewka?
    > Jak prawidłowo przeprowadzić start takiej instalacji?

    Ja bym wygrzewal delikatnie. Ustaw 18stC i zwiekszaj codziennie o 1stC
    i bedzie dobrze :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2013-11-25 22:38:49
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Ja bym wygrzewal delikatnie. Ustaw 18stC i zwiekszaj codziennie o 1stC
    > i bedzie dobrze :)

    Tak zrobię.
    Zacznę chyba jeszcze niżej...nastraszyli mnie :)
    Zacznę jak jest (10C?). W środę ma przyjść hydraulik i będziemy
    podłączać tymczasowe grzanie.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 5. Data: 2013-11-25 22:40:04
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > A to nie jest czasem tak że posadzkę się wygrzewa _przed_ położeniem
    > płytek aby przy ewentualnych naprężeniach nie popękały?

    Już tego nie zmienię.
    Zobaczymy jak będzie.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2013-11-25 23:02:19
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    Irek nie wie mco tam masz za piec i ew sterownik do tego. U mnie ekipa
    wlaczyla piec i sterownik podlogowki wlaczyli na wygrzewanie jaksi taki
    program byl i ponoc podnosilo temperature o pol stopnia codziennie. Nie
    mialem pirometru aby mierzyc ale nic nie popekalo.
    PS plytki mialem kładzione po wygrzaniu...

    .:Artur:.

  • 7. Data: 2013-11-25 23:21:25
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    .:Artur:. pisze:
> [...]
    > mialem pirometru aby mierzyc ale nic nie popekalo.
    > PS plytki mialem kładzione po wygrzaniu...

    Mam taki kłopot, że mam ciepło, ale żadnego układu jego dozowania. Muszę
    na szybko coś wykombinować - pewnie jakiś zbiornik buforowy + sterowanie
    pompą zasilającą zbiornik. Dam radę, tylko partyzantka będzie na razie :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 8. Data: 2013-11-26 12:08:20
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 listopada 2013 23:21:25 UTC+1 użytkownik Irek N. napisał:

> [...]
    > pompą zasilającą zbiornik. Dam radę, tylko partyzantka będzie na razie :)

    Jak chcesz to Ci sprzedam sterownik stalotemperaturowy za... 150 pln?
    Nowy cos 400 kosztuje chyba ;) Do tego musisz dolozyc zawor 3drogowy z
    silownikiem i ustawiasz sobie tylko na sterowniku temperature i on juz
    steruje zaworem i utrzymuje taka temp. w obiegu - idealne do wygrzania
    podlog :-) Zawor 3d i tak pewnie bedziesz musial kupic :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2013-11-26 12:09:50
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 listopada 2013 12:08:20 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Jak chcesz to Ci sprzedam sterownik stalotemperaturowy za... 150 pln?
    > Nowy cos 400 kosztuje chyba ;) Do tego musisz dolozyc zawor 3drogowy z

    http://www.skleparmatura.pl/womix/sterownik-stalotem
    peraturowy-zaworu-mieszajacego-sm-100-10890.html

    Nawet 900 :D Dokladnie taki mam, jakbys byl zainteresowany to priv :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2013-11-26 20:30:48
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Nawet 900 :D Dokladnie taki mam, jakbys byl zainteresowany to priv :)

    Daj chwile, jutro hydraulik ma się wykazać w temacie. Zobaczymy co będzie.

    Miłego.
    Irek.N.