  • 1. Data: 2012-01-20 15:21:23
    Temat: Chudy beton
    Od: "Kraszan" <k...@g...pl>

    Witajcie

    Czy mozecie mi wyklarowac po co dokladnie stosuje sie chudy beton?
    Tzn jakie ma zadanie... czy zawsze ew. kiedy jest konieczny?

    Pozdrawiam
    Grzegorz.

  • 2. Data: 2012-01-20 18:53:42
    Temat: Re: Chudy beton
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kraszan wrote:
    > Witajcie
    >
    > Czy mozecie mi wyklarowac po co dokladnie stosuje sie chudy beton?
    > Tzn jakie ma zadanie... czy zawsze ew. kiedy jest konieczny?

    słaby beton (b10) nie mający prawie właściwości nośnych konstrukcyjnych,
    dale sie jako bazę pod izolację i właściwą płytę podłogową. w przypadku
    fundamentów powoduje że właściwy beton nie oddaje w sposób niekontrolowany
    wilgoci do gruntu, zabezpiecza zbrojenie przed ubabraniem w podłożu.

    zwykle jest zalecany.

    u mnie "chudziak" był zrobiony ze zbrojonego siatką b20 :) bo cena była
    praktycznie taka sama jak b10 :)