  • 41. Data: 2011-04-15 11:11:20
    Temat: Re: Chwal? si?...
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > Ja tak miałem. Gadałem ze znajomym w PINB
    > Mówił że z ich stony nic mi nie grozi dopóki nie przyznam sie ze
    > mieszkam w budynku. Zameldowany jestem na "ulica nr xx" i tyle. A w
    > budynku nie mieszkam tylko obok budynku na terenie dzioałki pilnując
    > budowy;))

    Można też czasowo zameldować się u zaprzyjaźnionego sąsiada/rodziny - po
    sąsiedzku.
    Wtedy oficjalnie mieszka się 'tam', a 'tu' pilnuje się budowy...

    Jednak, jakby ktoś był 'życzliwy', to można mieć pewne kłopoty. Jeżeli
    nie od razu kara, to przynajmniej dość stresująca sytuacja i gęste
    tłumaczenie.

    pozdr
    Robert G

  • 42. Data: 2011-04-15 12:04:22
    Od: mcs <tomkan71@_ohnespam_wp.pl>

    Użytkownik Andrzej Ława napisał:

    > Uchylone.

    https://um.bydgoszcz.pl/images/2010-I-nadanie%20nume
    ru.rtf

    Nadal w "urzędowym piśmie" się na to powołują. Ale możliwe, że
    niedouczone jakieś są ...

    pozdrawiam
    mcs

  • 43. Data: 2011-04-15 13:22:05
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.04.2011 14:04, mcs pisze:

    > https://um.bydgoszcz.pl/images/2010-I-nadanie%20nume
    ru.rtf

    > Nadal w "urzędowym piśmie" się na to powołują. Ale możliwe, że
    > niedouczone jakieś są ...

    Od 2010-06-07 obowiązuje ustawa z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze
    informacji przestrzennej.