  • 1. Data: 2013-07-16 11:20:09
    Temat: Co to za drzewo lub krzew, rośnie przy alejkach?...
    Od: ogrodnik <b...@g...com>

    www.sejsmika.ovh.org

  • 2. Data: 2013-07-16 12:04:21
    Temat: Re: Co to za drzewo lub krzew, rośnie przy alejkach?...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ogrodnik napisał:

    > www.sejsmika.ovh.org

    Wygląda jak surmia. Ma później takie długie zwisające owoce?

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2013-07-16 12:28:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 16 Jul 2013 02:20:09 -0700 (PDT), ogrodnik napisał(a):

    > www.sejsmika.ovh.org

    Katalpa=Surmia.
    --
    XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
    Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

  • 4. Data: 2013-07-16 18:17:27
    Od: ogrodnik <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 lipca 2013 11:20:09 UTC+2 użytkownik ogrodnik napisał:
    > www.sejsmika.ovh.org
    Niestety, na razie nie wiem nic o owocach ale krój liści i kwiaty są bardzo podobne.
    Chyba surmia...

  • 5. Data: 2013-07-18 08:59:23
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 16.07.2013 11:20, ogrodnik wrote:
    > www.sejsmika.ovh.org

    Na 100% surmia. mam taka pod domem i wlasnie teraz kwitnie.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 6. Data: 2013-07-18 11:36:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 08:59:23 +0200, Marek napisał(a):

    > Na 100% surmia. mam taka pod domem i wlasnie teraz kwitnie.

    Czy to prawda co mówią, ze katalpa odstrasza komary?

  • 7. Data: 2013-07-22 11:14:20
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Czy to prawda co mówią, ze katalpa odstrasza komary?

    Moze jak las zasadzisz :)
    Na razie drzewko ma okolo 2m i ilosc komarow taka sama.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 8. Data: 2013-07-22 11:24:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 Jul 2013 11:14:20 +0200, Marek napisał(a):

    > Moze jak las zasadzisz :)
    > Na razie drzewko ma okolo 2m i ilosc komarow taka sama.

    Dzięki, zatem w donicy na tarasie nie ma sensu tyż :-)