  • 1. Data: 2013-07-17 00:15:46
    Temat: Mączlik szklarniowy i przędziorek na melonach.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    ...zaczyna mi się w szklarni, zaraz będzie mnóstwo - są pojedyncze
    egzemplarze na melonach (melony malutkie jeszcze, wielkości orzecha
    laskowego). Obok stał (już wyniosłam) oleander z przędziorkiem, opryskałam
    oleander środkiem do ozdobnych, ale na pewno przędziorek pojawi się na
    melonach, choć na razie go tam nie widzę.
    Co na mączlika i przędziorka na melonach???
    --
    XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
    Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

  • 2. Data: 2013-07-17 00:22:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 00:15:46 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
    > melonach, choć na razie go tam nie widzę.
    > Co na mączlika i przędziorka na melonach???

    ...bardziej na mączlika, z przedziorkiekm sobie poradzę czym innym. No i
    jeszcze jakby jak najmniej szkodliwe dla pszczół było... :-(