  • 121. Data: 2015-11-30 23:06:22
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-11-30 o 22:54, Adam Sz. pisze:

    > Kiedy to prawda.. Sam moge zalatwic od reki na lewo klamke bez zadnego
    > problemu. Ale nie musze - niedlugo bede mogl kupic nawet kalacha legalnie
    > w sklepie :-)

    Tak, na kapiszony.:)
    Chyba o najnowszym pomyśle Bieńkowskiej nie słyszałeś?

  • 122. Data: 2015-11-30 23:17:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-30 o 22:45, masti pisze:

    > faktycznie mam inny gust.
    > Tobie jak widać potworki się podobają

    Watpie zeby inwestora obchodzilo moje zdanie a Ty nie pytales czy mi sie
    podoba. A mi po prostu nie przeszkadza. Ale mnie wychowano w tolerancji.
    Uzytkownik cos pisal o narzucaniu innym, wiec ja jestem z tych wiesz
    katoli co to podobno innym probuja... :-)

    Pozdro.. TK

  • 123. Data: 2015-11-30 23:19:28
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Kiedy to prawda.. Sam moge zalatwic od reki na lewo klamke bez zadnego
    > problemu. Ale nie musze - niedlugo bede mogl kupic nawet kalacha legalnie
    > w sklepie :-)

    I po co Ci to poza zabawa strzelania do puszek?

    Pozdro.. TK

  • 124. Data: 2015-11-30 23:29:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

> [...]
    > Uzytkownik cos pisal o narzucaniu innym, wiec ja jestem z tych wiesz
    > katoli co to podobno innym probuja... :-)

    skoro twierdzisz, że to jest ta estetyka, której uczą architektów to
    może lepiej niech ich czego innego uczą

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 125. Data: 2015-11-30 23:40:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 23:19:27 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > I po co Ci to poza zabawa strzelania do puszek?

    Do strzelania do tarczy ? :)
    Strzelectwo to sport, do tej pory strzelalem tylko z wiatrowki (mam 3 sztuki),
    czas przejsc na cos powazniejszego :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 126. Data: 2015-11-30 23:44:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-30 o 23:29, masti pisze:

    > skoro twierdzisz, że to jest ta estetyka, której uczą architektów to
    > może lepiej niech ich czego innego uczą

    Ja nic nie twierdze. Architekt prawdopodobnie narysowal to co chcial
    inwestor. Warto pamietac, ze projekt architektoniczny to nie tylko rzut
    elewacji a tylko ja widzimy. W kazdym razie nie odmawiam wlascicielowi
    prawa do dysponowania wlasna posesja. Jego sprawa jak wyjdzie na buraka.
    Nie czuje potrzeby odmawiac mu tego statusu. Co mnie to wlasciwie obchodzi?

    Pozdro.. TK

  • 127. Data: 2015-11-30 23:47:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-30 o 23:40, Adam Sz. pisze:

    > Do strzelania do tarczy ? :)
    > Strzelectwo to sport, do tej pory strzelalem tylko z wiatrowki (mam 3 sztuki),
    > czas przejsc na cos powazniejszego :)

    Czyli tak jak myslalem. :-)

    Pozdro.. TK

  • 128. Data: 2015-11-30 23:48:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Ja nic nie twierdze.

    racja. to Użytkownik twierdził.

> [...]
    > Nie czuje potrzeby odmawiac mu tego statusu. Co mnie to wlasciwie obchodzi?

    zupełna wolność? Czyli chlewnia obok Twojego domu?
    czy jednak jakieś ograniczenia?

  • 129. Data: 2015-12-01 00:09:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 23:47:49 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Czyli tak jak myslalem. :-)

    No ale co myslales, ze bede strzelal do arabow albo ghosta? :-)
    Strzelectwo jest piekne - daje mnostwo adrenaliny i jest swietna rozrywka.
    Strzelales z czegos powazniejszego kiedys? To jest po prostu swietna zabawa :)
    Przy okazji cwiczymy celnosc, a w razie jakiegos napadu masz czym rodzine
    obronic :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 130. Data: 2015-12-01 07:46:06
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 22:54:32 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > niedlugo bede mogl kupic nawet kalacha legalnie

    marzysz na jawie :) Przestan sie zaciągac korwinem :)

    b.