    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Date: Mon, 30 Nov 2015 23:44:03 +0100
    <n39iah$rta$1@dont-email.me> <n39qrs$u8l$1@dont-email.me>
    <f...@g...com>
    <b...@g...com>
    <e...@g...com>
    <d...@g...com>
    <565ac82e$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <n3h5ii$m92$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <565c51a6$0$702$65785112@news.neostrada.pl> <n3i73u$5aj$1@dont-email.me>
    <n3id38$u8r$1@node2.news.atman.pl> <n3ifeh$8ak$1@dont-email.me>
    <n3ifu5$r8o$1@node1.news.atman.pl> <n3ig1q$aqs$1@dont-email.me>
    <n3ihuc$3dr$1@node2.news.atman.pl> <n3iijh$l7a$1@dont-email.me>

    W dniu 2015-11-30 o 23:29, masti pisze:

    > skoro twierdzisz, że to jest ta estetyka, której uczą architektów to
    > może lepiej niech ich czego innego uczą

    Ja nic nie twierdze. Architekt prawdopodobnie narysowal to co chcial
    inwestor. Warto pamietac, ze projekt architektoniczny to nie tylko rzut
    elewacji a tylko ja widzimy. W kazdym razie nie odmawiam wlascicielowi
    prawa do dysponowania wlasna posesja. Jego sprawa jak wyjdzie na buraka.
    Nie czuje potrzeby odmawiac mu tego statusu. Co mnie to wlasciwie obchodzi?

    Pozdro.. TK