  • Data: 2010-10-01 09:41:15
    Temat: Co z popiołem?
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatni miesiąc kopciłem biomasą + grubym węglem (znalazłem "złoże" na
    działce ;-) ), jednak mam sporo popiołów. DO kosza z odp. komunalnymi
    nie wolno bo kara umowna jest straszna (a bedzie widać), na działkę
    popiołów z węgla sypać sobie nie będę. Na drogę tez nie bo zawiera
    gwoździe inne ostre elementy.

    Wiec ma ktoś pomysł? gmina popiołów nie przyjmuje. Odesłano mnie do
    zakąłdu utylizacji odpadów niebezpiecznych ale tam cena wbija w podłogę
    bo doliczenie utylizacji do kosztów ogrzewania wychodzi znacznie drożej
    niż opalanie gazem.

    Wiec jak "bezpiecznie" pozbyć się tego syfu? Jedyne co mi przyszło do
    głowy to użycie go jako wkładu do betonu.