  • 1. Data: 2011-08-11 20:54:10
    Temat: Cos Adam Sz. nie chwali sie pompa ciepla?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uszanowanie.

    Dawno tu nie goscil a ciekaw jestem jak tam jego zaawansowanie prac przed
    zima. Czyzby calymi dniami rabal drzewo nowa siekiera? :-)

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2011-08-11 21:33:43
    Temat: Re: Cos Adam Sz. nie chwali się pompa ciepła?
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Uszanowanie.

    >Dawno tu nie goscil a ciekaw jestem jak tam jego zaawansowanie prac przed
    >zima. Czyzby calymi dniami rabal drzewo nowa siekiera? :-)

    Czeka aż mu się went mech zamortyzuje;))
    A Marek D. tez miał przedstawić koszty swojej pompy.

  • 3. Data: 2011-08-12 14:00:26
    Temat: Re: Cos Adam Sz. nie chwali sie pompa ciepla?
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 11 Sie, 22:54, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    > Uszanowanie.
    >
    > Dawno tu nie goscil a ciekaw jestem jak tam jego zaawansowanie prac przed
    > zima. Czyzby calymi dniami rabal drzewo nowa siekiera? :-)

    Nie kupilem drewna i nie mam zamiaru w tym roku rabac, a nie
    pojawialem sie bo dupsko grzalem w Egipcie, a potem grupy googlowe
    padly ;)
    Stan zaawansowania prac bez zmian - zakopane mam 100mb rury od
    studzienki i 50mb od studzienki do "kotlowni". Pozostaje do zakopania
    300-400mb, planowalem w sierpniu ale maszyna ciagle w ruchu i moze
    zejsc do wrzesnia a nawet pazdziernika :) Bo samo podlaczenie pompy to
    juz przyslowiowy pikus - pare godzin zabawy :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 4. Data: 2011-08-12 14:04:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 11 Sie, 22:54, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    > Uszanowanie.
    >
    > Dawno tu nie goscil a ciekaw jestem jak tam jego zaawansowanie prac przed
    > zima. Czyzby calymi dniami rabal drzewo nowa siekiera? :-)

    PS. A siekiere mam od dwoch lat ta sama - duzego fiskarsa ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-08-12 20:43:03
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

> [...]
    > zejsc do wrzesnia a nawet pazdziernika :) Bo samo podlaczenie pompy to
    > juz przyslowiowy pikus - pare godzin zabawy :)

    Znaczy i w tym sezonie nic sie nie dowiemy? :-)

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2011-08-12 20:44:29
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@W...PL> napisał w wiadomości

    > Czeka aż mu się went mech zamortyzuje;))
    > A Marek D. tez miał przedstawić koszty swojej pompy.

    Penie trudno policzalne. :-)

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2011-08-12 22:20:21
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 12 Sie, 22:43, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Znaczy i w tym sezonie nic sie nie dowiemy? :-)

    Nie nie, w tym sezonie pompa bedzie juz dzialac :) Zakopanie i
    podlaczenie 400mb rurki to ok. 3-4 dni roboty :)
    pozdr.

    --
    Adam