  • Data: 2009-05-27 19:48:43
    Temat: Coś płożącego potrzebuję
    Od: Niewe <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam ja sobie taką wąską drogę ok 70m długości. Po obu jej stronach
    obrzydliwe płoty.
    Zajawka na sytuację:
    http://img34.imageshack.us/my.php?image=dsc09809.jpg

    Jako lekarstwo na płoty wymyśliłem sobie pnącza. Głównie Winobluszcz
    Pięcioklapowy, miejscami Rdest Auberta.

    Nie mam natomiast pomysłu na te żwirowe obrzeże. Czy jest szansa, że
    pnącza z czasem je "zapłożą"?
    Na razie jak widać na zdjęciu są koszmarnie zachwaszczone i to niecały
    miesiąc po kompletnym wyplewieniu. Pod żwirkiem leży włóknina, a pod nią
    piach, częściowo zanieczyszczony cementem z obrzeży drogi.
    Co posadzić w takich warunkach, żeby rosło i w miarę możliwości tłumiło
    chwasty?
    A może pozbyć się żwiru i zasypać korą?
    Czy ktoś mi coś podpowie?
    Pozdrawiam