  • 1. Data: 2010-10-30 22:43:51
    Temat: Czym wyłożyć podjazd
    Od: "P4tryk" <p...@w...pl>

    Witam
    Czym najlepiej wyłożyć podjazd tak aby samochód się na nim nie ślizgał. Mam
    na działce podjazd po którym będą jeżdziły samochody dostawcze i ciężarowe.
    Nie wiem czy lepsze beda takie azurowe plyty, czy moze plyty chodnikowe z
    taka chropowata powierzchnia jakby obsypane kamieniami. Zwykla wylewka i
    zwykle plyty chodnikowe odpadaja ze wzgledu na mala chropowatosc.
    Prosze o podpowiedzi co bedzie lepsze.

    // Patryk Jakóbiak \\
    // p...@w...pl \\

  • 2. Data: 2010-10-31 07:13:10
    Temat: Re: Czym wyłożyć podjazd
    Od: "adi" <a...@g...com>

    kostka brukowa

  • 3. Data: 2010-10-31 12:14:29
    Od: "P4tryk" <p...@w...pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > kostka brukowa

    Ale wlasnie wydaje mi sie ze to bedzie to samo co wylewka, czyli sliska i
    malo przyczepna. Robia moze jakies chropowate kostki ?

    --
    // Patryk Jakóbiak \\
    // p...@w...pl \\

  • 4. Data: 2010-10-31 13:14:59
    Od: "Talko" <a...@h...com>

    Płyty chodnikowe są mało odporne na samochody ciężarowe.

    Z chropowatością to jest różnie, ale nie wiem po co ci ona? Ze względu na
    spadek? Jaki spadek ma ten podjazd? Co to za cudo?
    Jak będą chropowate albo z wypustkmi, to słabo się odsnieżają, będziesz
    musiał zimą sypać sól.

  • 5. Data: 2010-10-31 14:44:10
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Podaje Ci linke
    http://groups.google.pl/group/pl.misc.budowanie/brow
    se_thread/thread/901c592e4e971169/72ca7bfecef31931?h
    l=pl&q=podjazd+do+bus%C3%B3w#72ca7bfecef31931

    Adam

  • 6. Data: 2010-10-31 22:26:37
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 30 Paź, 23:43, "P4tryk" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
    > taka chropowata powierzchnia jakby obsypane kamieniami. Zwykla wylewka i
    > zwykle plyty chodnikowe odpadaja ze wzgledu na mala chropowatosc.

    Kostka granitowa :) Mozesz spokojnie zima posypac sola, w
    przeciwienstwie do kostki brukowej, ktora moze sie odbarwiac, czy tam
    inne cuda :-) No i sama w sobie jest chropowata.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.