  • 1. Data: 2010-11-10 21:17:16
    Temat: Decyzja o war. zabudowy - juz istniejaca zabudowa
    Od: zg <z...@v...pl>

    Jest sobie dzialka, na ktorej fukcjonuje parking strzezony. Chcialbym
    wybudowac na czesci tej dzialki pewien obiekt o charakterze handlowym.
    Czy jesli wystapie o decyzje o warunkach zabudowy, to wlasciciel tego
    parkingu moze miec przez to klopoty, bo np. decyzja bedzie inna niz ta,
    ktora on uzyskal? A moze nie musze o to wystepowac, bo na dzialce juz
    istnieje zabudowa?

    Inna kwestia: facet dzierzawi ta dzialke. Ja chcialbym dzierzawic
    potrzebna mi czesc. Jak to rozwiazac? Umowa podnajmu?

    --
    zg

  • 2. Data: 2010-11-10 22:59:54
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Uzytkownik "zg" <z...@v...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Inna kwestia: facet dzierzawi ta dzialke. Ja chcialbym dzierzawic
    > potrzebna mi czesc. Jak to rozwiazac? Umowa podnajmu?

    Jak sie nie da normalnie a sie oplaci (kantor? bank?), to zaparkuj tam kilka
    kontenerów lub naczep. Mozesz tez zaparkowac caly dom. Wewnatrz mozna
    urzadzic fajne sklepy.

    Najlepszym niekonwencjonalnym sposobem, który w ciagu minuty przyszedl mi do
    glowy jest szybkie wybudowanie lekkiego obiektu np w technologii
    kanadyjskiej w 1 dzien, albo w nadchodzacy od jutra wekend i na koniec
    przybicie po bokach dyszla, swiatel i kól od samochodu. Jak by sie ktos
    pytal, to jest to przyczepa.

    Kto mówil ze sie nie da?!

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/

  • 3. Data: 2010-11-10 23:08:48
    Od: zg <z...@v...pl>

    On 10/11/2010 22:59, Jan Werbinski wrote:
    > Uzytkownik "zg" <z...@v...pl> napisal w wiadomosci

    > Jak sie nie da normalnie a sie oplaci (kantor? bank?), to zaparkuj tam

    Co to znaczy "normalnie"? Musze wystepowac o decyzje o warunkach
    zabudowy czy tylko o pozwolenie na budowe?

    --
    zg

  • 4. Data: 2010-11-11 00:53:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.11.2010 22:17, zg pisze:
> [...]
    > parkingu moze miec przez to klopoty, bo np. decyzja bedzie inna niz ta,
    > ktora on uzyskal? A moze nie musze o to wystepowac, bo na dzialce juz

    Albo przyciągnij jakąś dużą przyczepę/kontener, albo zatrudnij jakiegoś
    fachowca (kompetentny lokalny kierownik budowy powinien starczyć), bo
    coś strasznie kombinujesz, a słabo się w tym orientujesz.

    Warunki zabudowy trzeba uzyskiwać, jak nie ma miejscowego planu
    zagospodarowania. To po pierwsze.

    Po drugie przepisy nie działają wstecz - więc jak on warunki uzyskał i
    coś pobudował, to wszelkie późniejsze zmiany mu wiszą.

    > Inna kwestia: facet dzierzawi ta dzialke. Ja chcialbym dzierzawic
    > potrzebna mi czesc. Jak to rozwiazac? Umowa podnajmu?

    O ile w jego umowie nie ma zastrzeżeń.

  • 5. Data: 2010-11-11 20:10:22
    Od: zg <z...@v...pl>

    On 11/11/2010 00:53, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >
    > Po drugie przepisy nie działają wstecz - więc jak on warunki uzyskał i
    > coś pobudował, to wszelkie późniejsze zmiany mu wiszą.

    Czy to znaczy, ze nie ma mozliwosci zmiany WZ dla czesci dzialki?
    --
    zg

  • 6. Data: 2010-11-11 22:53:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.11.2010 21:10, zg pisze:

    > Czy to znaczy, ze nie ma mozliwosci zmiany WZ dla czesci dzialki?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Decyzja_o_warunkach_zab
    udowy_i_zagospodarowania_terenu