  • 1. Data: 2010-11-10 23:39:33
    Temat: ogrzewanie podlogowe (wodne) a drewniane podlogi
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ogrzewanie podlogowe jak sa plytki ceramiczne, to rozumiem w czym
    temat. A jak to wyglada z podlogami na ktorych na wierzchu jest drewno
    (deska, parkiet)?

    Mozecie mi wytlumaczyc lub dac jakies linki do poczytania?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-11-10 23:41:40
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > (deska, parkiet)?
    >
    > Mozecie mi wytlumaczyc lub dac jakies linki do poczytania?

    No pewnie, dyskusja byla tu na ten temat jeszcze wym miesiacu. Przejzyj
    niedalekie archiwum.
    Generalnie nie ma problemu, pod warunkiem przewidzenia tego na etapie
    projektu i niezbyt grubej deski, najlepiej tzw. egzotycznej.

    Pozdro.. TK