  • 21. Data: 2014-02-27 12:39:19
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 lutego 2014 12:01:31 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > No to wtedy rząd wprowadzi kolejne ograniczenia w możliwości odliczania VAT
    > na paliwo.
    > Nie sądzisz chyba że jakikolwiek rząd będzie bezczynnie przyglądać się
    > oszustom podatkowym.

    Niech wprowadzaja. Wplywy z VAT mimo podniesienia stawki tez mocno spadly.
    Niech podniosa jeszcze! Niech dowala 50% to moze w koncu miarka sie przebierze
    i ktos ich od tego koryta sila odgoni :) Nie tedy droga zeby zakazywac,
    nakazywac, a potem tworzyc armie urzednikow do kontroli przestrzegania tych
    zakazow. Moze w koncu zmadrzeja.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2014-02-27 13:25:08
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    Nie jedyna. Jeszcze zostaje 'Majdan'
    osobiscie wole KNP...
    przejrzalem wpisy i NIKT nie napisal o co tu chodzi.
    nie tyle o rabunek budzetowy jakich miliony w bantustanskiej pomrocznej ile
    o stolki. Tak. te malo lub srednioplatne stolki po urzedach - tutaj akruat
    skarbowych - przecietnie podinteligentnych pan panow przydupasow aktualnego
    lokalnego krolika, lub kto tam decyduje.....
    zatrudni sie z 10 000 bab do sprawdzania linijka po linijce gdzies to
    bandyto jeden z drugim jechal!!!!!
    a pensyjka leci....., 'nasi', znowu maja co robic....
    a wybory ida, nie wiadomo jak bedzie a robota w skarbowie pewna.....
    to jest najglowniejszy z powodow. ...
    simieci podobnie. nie liczac lapowek, ktore pewnie tez byly - chocby
    'konferencje' i 'szkolenia' tez chodzi o stolce.
    w mojej malutkiej gminie jest to kilka dodatkowych osob.
    oczywiscie wszystko przydupasy lokalnego krola i jego podkroli, tzw grupy
    trzymajacej wladze.
    to sie dzieje w kazdym przekroku, centralnie i baaardzo lokalnie....
    i kolejny powod zeby bylo smieszniej, skoro juz chcecie - niech jest
    smieszniej! KNP lub za chwile bedziesz miec swoj majdan....

  • 23. Data: 2014-02-27 13:29:29
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > tylko że to naprawdę uderzy w małe firmy takie jednosobowe, taki jak
    > moja...

    Ale w oszustów uderzy bardziej i o to chodzi.

    Prosty przykład: Małe miasto dwóch instalatorów prowadzących działalność.
    Jeden wrzuca w koszty wszystko jak leci od aparatu cyfrowego, przez
    komputer, telefon aż do paliwa zużytego przez siebie i całą rodzinę.

    Drugi uczciwie w koszty wrzuca tylko rzeczy związane z działalnością i to to
    tylko w takim zakresie w jakim do tej działalności są używane.

    Pierwszy aby na koniec miesiąca wyjść na swoje może stosować znacznie niższe
    stawki niż drugi więc ma więcej klientów. W momencie gdy system zostanie
    uszczelniony i pierwszy nie będzie mógł wszystkiego wrzucać w koszty
    konkurencja się poprawi i drugi (ten uczciwy) zarobi więcej.

    I specjalnie dla tych co nie potrafią czytać ze zrozumieniem (to nie do
    Ciebie) NIE UWAŻAM ŻE WYSOKIE OBCIĄŻENIA SĄ DOBRE ale że SZCZELNY SYSTEM
    JEST DOBRY, a że łatwiej jest go uszczelnić przez likwidację ulg i odliczeń
    niż przez wprowadzanie coraz to nowych kontroli to tak się dzieje.

    I napiszę po raz kolejny, masz (Ty lub ktokolwiek inny) lepszy pomysł na
    uszczelnienie systemu to go podaj. Jak na razie od kilku lat przy każdym
    uszczelnianiu wszyscy płaczą ale jakoś nikt nie potrafi podać sensownego
    rozwiązania.

    > no tak ewidencja ograniczy te przepały do rozsądnych wartości :)
    > swoja droga to teraz będzier sie kręciło liczniki do przodu :)

    I po raz kolejny: przepisy nie powstają same z siebie tylko jako odpowiedź
    na oszustwa. Mało to było takich firm które miały 10 samochodów i jedną
    koparkę a to ona zużywała 90% paliwa mimo, że ciągle stała na parkingu.

    Więc pytam po raz kolejny co proponujesz? Armię urzędników śledzących Cię
    dokąd i kiedy jeździsz?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 24. Data: 2014-02-27 13:32:41
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Trzeba głosować na KNP - im więcej ich w sejmie tym większe
    > prawdopodobieństwo, że coś się zmieni w tym temacie.

    To nieprawda. Z tą partia jest jak z pisem - niezbedne i duże zmiany moze
    wprowadzić wyłącznie gdy uzyska większość konstytucyjną. Pis ma na to szanse
    małe, a knp żadne.
    Bo 10 czy 20% poparcia nie daje nic chyba ze wejdziesz w koalicje. A
    koalicjanta popierającego duze zmiany nie ma.

    b.

  • 25. Data: 2014-02-27 13:34:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2014 12:16, masti pisze:

    > na pewno nie będzie lepiej ale za to śmieszniej

    No nie wiem, czy z naszym polskim odpowiednikiem Tea Party byłoby wesoło...

  • 26. Data: 2014-02-27 13:35:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2014 12:18, quent pisze:

    > Trzeba głosować na KNP - im więcej ich w sejmie tym większe
    > prawdopodobieństwo, że coś się zmieni w tym temacie.
    >
    > To IMO jedyna droga.

    Dla gimbusów.

  • 27. Data: 2014-02-27 13:37:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2014 12:25, quent pisze:

    > To jest genialnie faszystowski w swojej naturze sposób na golenie
    > przedsiębiorców.

    LOL

    Fanboj JKM zarzuca innym faszyzm...

  • 28. Data: 2014-02-27 13:39:22
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    > uszczelnienie systemu to go podaj. Jak na razie od kilku lat przy każdym
    > uszczelnianiu wszyscy płaczą ale jakoś nikt nie potrafi podać sensownego

    wszyscy to wiedzą - jesli obniżysz podatki, akcyze itp nie opłaca sie
    kombinować, ludzie tego nie robią, dochody budzetowe rosną, szara strefa
    maleje. I tyle.

    I zeby była jasna sprawa - rząd równiez o tym wie. Wiec teraz sie mozesz
    zastanowic komu sie opłaca, aby prawo było skomplikowane i uznaniowe, i jest
    na tyle silny ze rząd ten (i poprzednie przez 20lat, za wyjątkiem pisu który
    chciał ale tez nie dał rady) mu nie podskoczy. Myśl, myśl... Prawdziwy
    leming konczy - "ależ to jest spiskowa teoria..."

    b.

  • 29. Data: 2014-02-27 13:40:25
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 27 lutego 2014 11:25:10 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    nie pozwala na wykorzystywanie ich do innych celów, niż te związane z profilem
    prowadzonej przez nas działalności. W tym przypadku przedsiębiorca zobligowany będzie
    również do prowadzenia szczegółowej ewidencji przebiegu. Ta zawierać ma m.in.
    dokładne daty, opis trasy, liczbę pokonanych kilometrów i dane kierowcy. Informacje o
    każdym tego typu pojeździe trzeba będzie zgłosić do urzędu skarbowego."

    ewidencji wpiszesz że jechałeś z punktu A do punktu B i było to 50km to US
    zakwestionuje bo najkrótsza droga z A do B wynosi 30km więc jechałeś naokoło aby
    skarbówke oszukać;)

> [...]
    >
    > przykladzie podniesienia akcyzy na alkohol i papierosy. Podobnie bylo z
    >
    > fotoradarami.
    >
    > Oczywiscie w TV jakos uzasadnia, ze taka zmiana jest dla naszego dobra,
    >
    > zupelnie tak samo jak ozusowanie umow zlecenie i dzielo. A tlum skanduje
    >
    > i cieszy sie, ze panstwo jeszcze bardziej ich ograbi. Nie wiem czy
    >
    > wszyscy cos juz jaraja, ale cos tu jest nie tak.
    >

    > Pozdro.. TK
    >

    > ---
    >
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Przesadzasz. Samochód zgłosi za Ciebie księgowa. Druki sobie sam wydrukujesz albo
    kupisz w papierniczym.

  • 30. Data: 2014-02-27 13:40:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
> [...]
    > działalność. Jeden wrzuca w koszty wszystko jak leci od aparatu
    > cyfrowego, przez komputer, telefon aż do paliwa zużytego przez siebie

    jak sądzisz ile ten straszliwy oszust zarobi na tym?

    i dlaczego wygra trzeci który wogóle nie płaci podatków i robi na czarno?

> [...]
    > ciągle stała na parkingu.
    > Więc pytam po raz kolejny co proponujesz? Armię urzędników śledzących

    dać ludziom życ i pracować i zarabiać, wprowadzić proste zasady które nie
    bedą ludzi skłąniały do oszustw.