  • Data: 2009-03-01 21:27:55
    Temat: Dodatkowy kociol, jak?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Koncze instalacje hydrauliczne i po kilku petlach podlogowki zostaje mie
    zalanie posadzki.
    Podstawowe ogrzewanie to gaz, jednak tesc zaproponowal mi kociol weglowy
    starawy, ale nie bardzo uzywany. Zastanawiam sie czy nie zainstalowac sobie
    takiego kotla jako dodatkowe ogrzewanie na drzewo od czasu do czasu, tym
    bardziej ze drzewo jest dzis stosunkowo tanie. Wegiel raczej nie wchodzi w
    rachube z uwagi na brak mniejsca na niego. Jak minimalnie tanim kosztem
    mozna to spiac w rozsadna calosc bez jakichs wodotryskow? Kociol w zalozeniu
    wylacznie na palenie dziadostwa i na okres gdyby mi sie chcialo palic
    drzewem. Nie chce wiec w to inwestowac bo i na stale palenie w tym czasu
    miec nie bede.

    Pozdro.. TK