  • Data: 2009-03-01 22:04:22
    Temat: Re: Dodatkowy kociol, jak?
    Od: "byku" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > drzewem. Nie chce wiec w to inwestowac bo i na stale palenie w tym czasu
    > miec nie bede.

    Jeśli mogę Ci coś doradzić, to ja bym na Twoim miejscu zostawił tylko
    końcówki rur pod taki piec (żeby w przyszłości można było go dołożyć w miarę
    łatwo), po czym zrobił 1-2 sezony na gazie i wtedy bym podjął decyzję. Po co
    od razu robisz dodatkowe koszty? Ja miałem taką samą sytuacje jak ty i
    zostałem przy gazie, przy tym jaka jest z tym wygoda w życiu nie będę chciał
    palić samemu, a jak kiedyś ekonomia nas do tego zmusi to przecież zawsze
    można dorzucić taki kocioł w przyszłości. Taka moja rada sam jestem po dużym
    remoncie i po prostu takie mam przemyślenia żeby nie wywalać kasy od razu na
    wszystko "na zaś" tylko zrobić te najważniejsze rzeczy, pomieszkać i
    ewentualnie później coś podokładać.

    pozdrawiam
    Maciek