  • Data: 2010-05-06 17:24:32
    Temat: Drewno na balustradę drewnianą
    Od: "Abecadło" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    planuję wyremontować balustrady drewniane. Chcę użyć do tego desek,
    szerokości ok 10-15 cm wzdłuż całej balustrady, ok 9 m długości. Desek
    będzie ok 5 sztuk, równolegle do ziemi i od góry poręcz.
    Wszystko mocowane do prętów kwadratowych, fi 4 cm. Ustawione co ok 2 m.
    I mam pytania:
    - jakiego drewna najlepiej użyć do tego celu?
    - czym pomalować zaimpregnować, chciałbym uzyskać raczej gładką powierzchnię
    - gdzie taki materiał mogą mi przygotować w Warszawie lub okolicach -
    transport sam mogę sonie zapewnić