  • 21. Data: 2011-10-05 20:00:05
    Temat: Re: Droga wewnętrzna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    wiadomości news:4e8ca583$1@news.home.net.pl...

    > nie widomo - bo prowadzenie to nie znaczy ich eksploatacja.
    > Wiec gdyby kos coś kiedys byl w potrzebie to mam takie sformułowanie :
    > słuzebnosc polagajaca na budowie urządzeń podziemnych: sieci i instalacji
    > gazu, prądu elektrycznego, wody, telefonicznych, informatycznych i kanalizacji
    > oraz związane z tym prawo do swobodnego całodobowego dostępu w celu
    > dokonywania przeglądów, pomiarów, napraw, remontów, konserwacji i
    > innych czynności związanych z eksploatacją tych sieci. Zgoda na budowę
    > infrastruktury technicznej obejmuje również przedsiębiorstwa będące dostawcami
> [...]

    Nie dodałeś "telewizyjnych" oraz "alarmowych" ;->

    No i w takim razie do prawa "przejścia" oraz "przejazdu" dodać parę
    innych detali typu rodzaje pojazdów, osoby mogące przechodzić (krewni,
    znajomi, goście, dostawcy poczty, inkasenci z elektrowni) ;->

    PS: ustaw sobie zawijanie wierszy...

  • 22. Data: 2011-10-05 20:42:19
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Nie dodałeś "telewizyjnych" oraz "alarmowych" ;->

    sa informatyczne :-)

    > No i w takim razie do prawa "przejścia" oraz "przejazdu" dodać parę
    > innych detali typu rodzaje pojazdów, osoby mogące przechodzić (krewni,
    > znajomi, goście, dostawcy poczty, inkasenci z elektrowni) ;->

    Alez to było tylko o służebnosci mediów, na służebnosc przejazdu jest inna.

    > PS: ustaw sobie zawijanie wierszy...

    jak mam MIME to sie nie da wylaczyc, na UUcostam mam włączone a ze nie zawija to
    znaczy ze twoj czytnik żle dzuiała :-)

  • 23. Data: 2011-10-06 05:47:43
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > No i w takim razie do prawa "przejścia" oraz "przejazdu" dodać parę innych
    > detali typu rodzaje pojazdów, osoby mogące przechodzić (krewni, znajomi,
    > goście, dostawcy poczty, inkasenci z elektrowni) ;->

    Warto jeszcze dodać prawo przeprowadzania zwierząt bo "przejście" w
    służebności dotyczy wyłącznie ludzi i już z psem ze spaceru nie wrócisz :)

  • 24. Data: 2011-10-06 07:47:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    wiadomości news:4e8cb77f$1@news.home.net.pl...

    > sa informatyczne :-)

    Cóż, ja twierdzę, że nie to samo ;->

    > Alez to było tylko o służebnosci mediów, na służebnosc przejazdu jest inna.

    Dlaczego? Skoro tak upierdliwie analizujemy kwestię przeprowadzenia
    mediów, to czemu nie przejście i przejazd? Od chociażby czepiając się
    wyprowadzania psa na spacer, bo nie dodano "pędzenia zwierząt" jak
    zauważył WB ;->

    > jak mam MIME to sie nie da wylaczyc,
    > na UUcostam mam włączone a ze nie zawija
    > to znaczy ze twoj czytnik żle dzuiała :-)

    Mój czytnik dobrze działa, tylko ty, jak ostatni lamer, nie potrafisz
    ustawić zawijana wierszy zgodnie ze standardem.

  • 25. Data: 2011-10-06 08:08:43
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    wiadomości news:4e8d5d47>>> Nie dodałeś "telewizyjnych" oraz "alarmowych"
    ;->

    > Cóż, ja twierdzę, że nie to samo ;->

    alarmowe przejdą bez trudu, a mój kolega jeden twierdzi ze za 10lat to TV
    bedziemy z netu oglądać :-) No dobra - dla swietego spokoju mozna napisac
    "sygnałowe". Albo inaczej :)

> [...]
    > mediów, to czemu nie przejście i przejazd? Od chociażby czepiając się
    > wyprowadzania psa na spacer, bo nie dodano "pędzenia zwierząt" jak

    Bo to była regułka na media, wyrażnie mówie. O przejsciu napiszesz tez w tym
    samym akcie notarialnym - sluzebnosc przejscia i przechodu obejmująca
    przejscie, przejazd, psa, gosci z wyłączeniem komornika :-) ale też prawo
    budowy utwardzonej nawierzchni, konserwacji, blablabla.

    > Mój czytnik dobrze działa, tylko ty, jak ostatni lamer, nie potrafisz
    > ustawić zawijana wierszy zgodnie ze standardem.

    moj qrwa czytnik ma ustawione zawijanie po 76 znakach, trudno to ustawic
    bardziej. Widze ze google tego nie uznaje. Czym czytasz?

    b.