    From: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Drzwi Witex - jak wyjąć tulejke z progu ?
    Date: Wed, 15 Jul 2009 12:02:45 +0200
    Sender: u...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl

    10-letnie drzwi Witex, w progu metalowa tulejka na jeden z bolców.
    Chyba ciut w złym miejscu (kawałek milimetra) przez co drzwi nie dają się odpowiednio
    wyregulować na zawiasach, bo wtedy dolny bolec nie chce wchodzić w próg.
    Tulejka wygląda na wklejoną w próg - ale może te tulejki były tylko wbijane młotkiem
    w otwór w drewnianym progu?
    Tak czy inaczej - jak wyjąć tę tulejkę?
    Jakichś specjalistycznych wybijaków czy ściągaczy typu samochodowego nie mam.
    Średnica wewnetrzna tulejki na tyle duża (kurczę, no nie zmierzyłem), że wiertło typu
    do metalu byłoby za wielkie do zwykłej wiertarki dla ewentualnego rozwiercenia.
    JaC