    From: o...@o...pl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Dylatacja wokół wylewki - normy budowlane
    Date: Sat, 14 Feb 2009 02:52:40 -0800 (PST)

    Czy są jakieś normy / przepisy mówiące gdzie powinna być wykonana
    dylatacja wokół wylewki?

    Deweloper budujący mieszkanie wykonał dylatacje między wylewką a
    ścianami budynku, nie wykonał jej między wylewką i drzwiami
    balkonowymi. Byłem przekonany, że dylatacja powinna być wszędzie.
    Pracownicy dewelopera twierdzą, że przy drzwiach nie jest potrzebna.
    Mają racje? Jeśli nie, to na jakie normy mogę się powołać?

    Sprawdzałem Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia
    2002 ..., ale nie ma nic o dylatacji.

    Z góry dziękuje
    Adam