  • 1. Data: 2009-04-28 04:27:01
    Temat: Działka rolno - budowlana / siedliskowa
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    Witam

    Jakie są obostrzenia przy takiej działce ???
    Jak jest stan prawny w tej chwili z zakupem działki
    rolnej itd itd itd

    z góry dzieki

    Mayky

  • 2. Data: 2009-04-28 05:03:44
    Temat: Re: Działka rolno - budowlana / siedliskowa
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MAYKY" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jakie są obostrzenia przy takiej działce ???
    > Jak jest stan prawny w tej chwili z zakupem działki
> [...]

    Zeby nie wtopic...
    zadaj do aktu notarialnego warunkow zabudowy
    lub wypisu z planu zagospodarowania
    dzialka moze byc rolna a w PZ bedzie pod bud. jednorodzinne i jest OK
    a moze byc rolna a w PZ bedzie pod np. uprawy rolne i wtedy d...
    generalnie nie sugruj sie tym co jest wpisane w hipotece
    wazne sa WZ albo wypis z planu zagospodarowania
    rolno - budowlana tu pewnie w czesci rolna a w czesci budowlana
    musisz zobaczyc na mapce
    nie wiem co rozumiesz przez stan prawny
    kupic mozesz dowolna dzialke

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-04-28 06:27:51
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > dzialka moze byc rolna a w PZ bedzie pod bud. jednorodzinne i jest OK
    > a moze byc rolna a w PZ bedzie pod np. uprawy rolne i wtedy d...

    Wcale nie d..., tylko trzeba dokładnie czytać co dopuszcza plan. Często jest
    dopuszczona zabudowa siedliskowa przy spełnieniu odpowiednich warunków.

  • 4. Data: 2009-04-28 14:53:20
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    > Zeby nie wtopic...
    > zadaj do aktu notarialnego warunkow zabudowy
    > lub wypisu z planu zagospodarowania

    czy udając sie do gminy z nr działki otrzymam taki wypis z planem
> [...]

    > wazne sa WZ albo wypis z planu zagospodarowania
    > rolno - budowlana tu pewnie w czesci rolna a w czesci budowlana

    dokładnie tak to jest opisane
    działka rolno-budowlana która ma określone tyle a tyle gruntu rolnego a
    tyle a tyle ( w tej a tej cześci) gruntu budowlanego

    > nie wiem co rozumiesz przez stan prawny
    > kupic mozesz dowolna dzialke

    wertowałem wczoraj sieć i trafiłem ( ale to stare jakieś zapiski z 2004'
    które opisywały że działkę rolną może kupić tylko rolnik z papierkami
    dziwne mi się to wydawało dlatego pytam tutaj.
    Kolejne pytanie czy posiadając grunt rolny jestem zobowiązany do
    " ogólnie mówiąc" uprawiania go ????

    pozdrawiam i dzieki za odpowiedz
    MAYKY