  • 1. Data: 2009-04-27 16:43:39
    Temat: Schody zewnetrzne oblozone kamieniem
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uszanowanie.

    Bylem dzisiaj u kamieniarza. Cena materialu grubosci 3cm docietego do
    istniejacych schodow to 450zl/m^2. Co o tym myslicie?? Sposob wydaje sie
    trwaly.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-04-27 17:32:09
    Temat: Re: Schody zewnetrzne oblozone kamieniem
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Uszanowanie.
    >
    > Bylem dzisiaj u kamieniarza. Cena materialu grubosci 3cm docietego do
    > istniejacych schodow to 450zl/m^2. Co o tym myslicie?? Sposob wydaje sie
    > trwaly.

    A jaki kamień?

  • 3. Data: 2009-04-27 18:23:41
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 27 Apr 2009 18:43:39 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Bylem dzisiaj u kamieniarza. Cena materialu grubosci 3cm docietego do
    > istniejacych schodow to 450zl/m^2. Co o tym myslicie?? Sposob wydaje sie
    > trwaly.

    Dowiedz sie "incognito" ile liczy sobie za samo cięcie. Kamień można kupić
    już od lekko ponad 100 zł za mkw, wymierzyć umiesz sam, kwestia docięcia i
    montażu.

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2009-04-27 20:04:04
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Dowiedz sie "incognito" ile liczy sobie za samo cięcie. Kamień można kupić
    > już od lekko ponad 100 zł za mkw, wymierzyć umiesz sam, kwestia docięcia i
    > montażu.

    No, gotowe parapety z marmuru 3 cm kosztuje od 450 zł/m2.
    One są wypolerowane, zaokrąglone wypicowane.
    Więc na moje oko to drogo.

    Pozdrawiam Michał

  • 5. Data: 2009-04-27 22:17:20
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    wiadomości news:49f5ec2f$0$29385$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A jaki kamień?

    Racja nie napisalem najwazniejszego, w tym przypadku chodzi o granit
    matowany, jakos to sie nazywa. Strona po ktorej sie chodzi jest chropowata,
    a te po ktorych sie nie chodzi jest polerowana.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2009-04-27 22:21:06
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No, gotowe parapety z marmuru 3 cm kosztuje od 450 zł/m2.
    > One są wypolerowane, zaokrąglone wypicowane.
    > Więc na moje oko to drogo.

    Te tez sa picowane, polerowane gdzie trzeba i chropowate gdzie trzeba. Nie
    chodzi o surowy kamien uciety w prostokaty. Czy to drogo nie wiem, dla tego
    pytam. Ulozenie tym to chyba spokoj na dlugie lata a te schody to nie znowu
    jakas straszna powierchnia. 2-2,5 tys. pewnie wystarczy na calosc, wiec bo
    ja wiem??

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2009-04-28 08:10:23
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Te tez sa picowane, polerowane gdzie trzeba i chropowate gdzie trzeba. Nie

    Cena duza czy mala to nie wypowiadam sie ale wiem ze dobrze zmatowany
    granit to nie taka prosta sprawa. Zwlaszcza jesli ma to byc trwale.
    Dziwi mnie tylko to polerowanie od spodu? Po co ci ono?

    Pozdrawiam
    Dy

  • 8. Data: 2009-04-28 08:22:09
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...

    > Cena duza czy mala to nie wypowiadam sie ale wiem ze dobrze zmatowany
    > granit to nie taka prosta sprawa. Zwlaszcza jesli ma to byc trwale.
    > Dziwi mnie tylko to polerowanie od spodu? Po co ci ono?

    Od spodu, znaczy krawedzie i podstopnie czy jak to sie nazywa. Co do
    matowania, to nie jest wylacznie matowane a wyraznie chropowate. Ta
    chropowatosc na oko moze miec wysokosc ok. 1mm.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-04-28 09:17:42
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Od spodu, znaczy krawedzie i podstopnie czy jak to sie nazywa. Co do
    > matowania, to nie jest wylacznie matowane a wyraznie chropowate. Ta
    > chropowatosc na oko moze miec wysokosc ok. 1mm.

    Taki granit nazywa się płomieniowany :)
    Kamień po cięciu jest opalany palnikiem, który powoduje odpryskiwanie
    wierzchniej warstwy.

    --
    Bartek

  • 10. Data: 2009-04-28 15:48:24
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Taki granit nazywa się płomieniowany :)

    No wlasnie, plomieniowany. :-))

    > Kamień po cięciu jest opalany palnikiem, który powoduje odpryskiwanie
    > wierzchniej warstwy.

    Ciekawe...

    Pozdro.. TK