    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Date: Mon, 20 Nov 2023 07:44:48 +0100
    <X...@1...0.0.1>
    <uifepu$ha5$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uikgve$lnv$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uin3h0$3or$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uiprp1$fd9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uisc6c$hkk$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 19-11-2023 o 21:53, Budzik pisze:

    > Czyli wierzysz w te deklaracje

    Nie, w fakty.
    To że Ty ich nie chcesz uznać, to już nie mój problem.

    > polityków które sa ci wygodne.

    Nie.
    Raczej nie wierzę notorycznym kłamcom.
    Czyli w tym przypadku pisiorom wszelakim.

    Ocena oczywiście własna.

    > została podpisana umowa koalicyjna. Bez Lewicy.

    Chyba w jakimś innym reality żyjesz.
    Cokolwiek na poparcie tej pisaniny?

    > Formalny to taki jaki mamy w dokumentach.

    Co nijak nie oznacza, że to stan faktyczny.
    W ten na dzień powoływania Pinokia był taki, że w Sejmie istniała
    podpisana koalicja, w wyniku działania której marszałkiem był Hołownia,
    a pisiory dostały kopa od wszystkich.

    Każdy z odrobiną oleju w głowie wiedział, ze tak właśnie jest i kto
    wygrał,a kto przegrał wybory.

    > Tak, Razem. Juz osobno.

    Ale wiesz, że to tylko mały kawałek Lewicy?

    > Znów sie czepiasz jakis pierdolów?
    > Ze nie 200 a ZTCP 194?

    Głównie nieumiejętności dodawania do 240.

    > Ale jeszcze kilka takich "przypadków" jak z Karpińskim, nowe ceny pradu
    > od nowego roku i wycofanie sie z obietnic typu kwota wolna = 60.000 i
    > szybko sie okaze ze łaska panska...

    W sensie, że jak pis zgodził się na zawyżone ceny prądu (rok temu) to
    teraz się przez to rozpadnie koalicja ich następców i poparcie straci,
    czy o co chodzi?