  • 1. Data: 2009-09-28 17:55:44
    Temat: Frez budowlany - czym skleić?
    Od: sulfix <s...@g...pl>

    Mam drogę 50m. Wykorytowane 30cm tłucznia i na to poszedł frez asfaltowy
    (destrux). Wykonawca na koniec posmarował (wylał) na ten frez olej
    silnikowy (przepracowany) z olejem opałowym. Miało to skleić ten frez
    ale na razie nie klei. Co o tym sądzicie? Czym taki frez posklejać?

    Arni

  • 2. Data: 2009-09-28 18:00:56
    Temat: Re: Frez budowlany - czym skleić?
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > (destrux). Wykonawca na koniec posmarował (wylał) na ten frez olej
    > silnikowy (przepracowany) z olejem opałowym. >

    mmocno ekologiczne rozwiazanie. Posklejać toto może chyba tylko asfalt.

    Bogdan

  • 3. Data: 2009-09-29 04:07:54
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 28 Wrz, 19:55, sulfix <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > silnikowy (przepracowany) z olejem opałowym. Miało to skleić ten frez
    > ale na razie nie klei. Co o tym sądzicie? Czym taki frez posklejać?

    Niepotrzebnie cokoliek wylewał. Teraz już pewnie się to nie sklei.
    A wystarczyło zamówić walec drogowy. Najlepiej w upalny dzień.

  • 4. Data: 2009-10-01 20:41:04
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "sulfix" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > silnikowy (przepracowany) z olejem opałowym. Miało to skleić ten frez ale
    > na razie nie klei. Co o tym sądzicie? Czym taki frez posklejać?

    ja bym się tym nie chwalił,
    komnetować nie mam sił

  • 5. Data: 2009-10-02 11:19:23
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    sulfix pisze:
> [...]
    > silnikowy (przepracowany) z olejem opałowym. Miało to skleić ten frez
    > ale na razie nie klei. Co o tym sądzicie? Czym taki frez posklejać?

    czego to ludziska nie wymyslą.... ;)

    M.