  • 1. Data: 2009-09-28 19:23:37
    Temat: wylewka, folia, styropian
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Witam,

    jak to jest z folią, styropianem i wylewką? W jakiej kolejności powinny
    być ułożone? Pode mną jest piwnica. czy kolejność od góry powinna wyglądać
    tak:
    wylewka
    folia
    folia
    styropian
    folia

    czy tak:
    wylewka
    folia
    styropian
    folia

    a może tak
    wylewka
    folia
    styropian

    a może jeszcze inaczej?
    Znalazłem w sieci, na forach wiele niejednoznacznych odpowiedzi :(

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 2. Data: 2009-09-28 21:27:26
    Temat: Re: wylewka, folia, styropian
    Od: fenzyyy <f...@g...com>

    Ja akurat jestem na tym samym etapie.
    zrobiłem to tak:
    >wylewka
    >styropian 2x 6cm na przekładke
    >folia

    jeśli masz ogrzewanie podłogowe to oczywiscie kładziesz na styropian
    na folii odbijającej ciepło. :P
    Moim zdaniem folia jeśli masz piwnice to zbędny wydatek (co prawda
    niewielki)

  • 3. Data: 2009-09-28 23:05:55
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > czy tak:
    > wylewka
    > folia
    > styropian
    > folia

    Jezeli masz podlogowke to tak, jezeli podlogowki nie masz to z foli pod
    wylewka mozesz zrezygnowac. Jezeli izolacja piwnicy jest wykonana
    prawidlowo, to nie potrzebujesz i tej foli pod styropianem. No chyba ze
    bedziesz przechowywal warzywa na cala zime z kilku hektarow pola (nie mylic
    z Galicja).

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-09-29 08:23:41
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 29-09-2009 o 01:05:55 Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):

    > Jezeli izolacja piwnicy jest wykonana
    > prawidlowo, to nie potrzebujesz i tej foli pod styropianem. No chyba ze
    > bedziesz przechowywal warzywa na cala zime z kilku hektarow pola

    piwnica w starej kamienicy, nieogrzewana i chłodna

  • 5. Data: 2009-09-29 10:51:02
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 28 Wrz, 21:23, lukas <l...@w...pl> wrote:

    > a może tak
    > wylewka
    > folia
    > styropian

    Wlasnie tak. Jezeli masz piwnice to nie dajesz folii pod styropian,
    zbedny wydatek :) Izolacje daje sie na chudziaka jezeli jest to
    podloga na gruncie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2009-09-30 06:40:34
    Od: "marekjan" <m...@o...pl>

    Należy odróżnić folię przeciwwilgociową (gruba, 0,3 mm) od folii "ochronnej"
    kładzionej na styropian.
    U mnie od góry jest:
    wylewka
    folia cienka (pomocnicza)