    From: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: GWC - pytanie...
    Date: Thu, 25 Mar 2010 19:42:24 +0100

    Witam !!

    po pierwsze nieważne czy warto, czy się kiedyś zwróci itp - instaluje takie
    "ustrojstwo" u siebie...

    w sobote chce podbeton wylewać bo ziemia już rozmarzła i mogę ubić -
    kanaliza poprowadzona już w podsypce.

    zostało mi wprowadzenie rury od gazu do budynku (skrzynki jeszcze nie ma),
    rury do wody (studzienki jeszcze nie ma) no i właśnie rura do GWC...

    dziury już pod ławami wykopane - jutro tylko kupuje rury, montuje i
    pozostaje zasypanie i dobre ubicie "piachu".

    i wracając do GWC - średnice daje 200 mm i wchodzę do budynku na -1,5 m
    poniżej poziomu docelowego terenu wokół budynku... taki był mój plan od
    początku... a tutaj dzisiaj wchodzę na google i jeszcze chce potwierdzić
    sobie średnicę rury a tutaj :
    http://www.taniaklima.pl/tk/pl/?p=p_43&sName=na-jaki
    ej-glebokosci-pod-ziemia-trzeba-wprowadzic-rure-z-gw
    c-do-budynku- -
    dla nie chcących klikać - "Przyłącze powietrza do budynku w fundamencie
    powinno być na głębokości max 0,6m od planowanej powierzchni gruntu - to
    jest najprostsze rozwiązanie. Niektórzy Inwestorzy mają już poprowadzone
    rury do wentylacji poniżej fundamentów. Mamy na to rozwiązanie - żeby w tym
    przypadku GWC nie zagłębiać zbyt mocno."

    Czy to z moim rozumowaniem jest coś nie tak?? (1,5 metra)

    Czy też nazwa strony "tania klima" mówi wszystko - jak to mówi kiki tanio
    równiez może być dobrze ;)

    Pzdr.
    Marcin W.