  • 91. Data: 2016-01-15 10:51:48
    Temat: Re: Garaż blaszany
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "EiNStEiN" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:n7aeb5$e2k$1@usenet.news.interia.pl...

    > Wentylacja też jest bo blacha na dachu falista i powietrze ma wlot i wylot.

    ======
    A jest jakiś wlot na dole, czy też garaż jest tam szczelny?
    JK

  • 92. Data: 2016-01-15 12:11:32
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

    W dniu 2016-01-15 o 10:51, JK pisze:
    > Użytkownik "EiNStEiN" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ======
    > A jest jakiś wlot na dole, czy też garaż jest tam szczelny?
    > JK

    Garaż stoi na bloczkach betonowych, dołem pod drzwiami też jest przewiew.

  • 93. Data: 2016-01-15 13:25:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nic nie zrobisz w swojej sytuacji bo masz do czynienia z cudem.

  • 94. Data: 2016-01-15 13:29:21
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

    > Nic nie zrobisz w swojej sytuacji bo masz do czynienia z cudem.

    Jak to mówią, jak nic nie da się z tym zrobić, to trzeba się
    przyzwyczaić i z tym żyć.

    Pozdrawiam

  • 95. Data: 2016-01-15 19:26:19
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2016 o 12:11 EiNStEiN <e...@i...pl> pisze:

    > Garaż stoi na bloczkach betonowych, dołem pod drzwiami też jest przewiew.

    To jakim cudem cokolwiek Ci się tam wykrapla? - może masz jakieś pokłady
    geotermalne pod tym blaszakiem? :-)

    Przecież to fizycznie nie możliwe - skąd się bierze różnica temperatur?
    (jakby nie było wentylacja sprawa by była oczywista).

    TG