  • 1. Data: 2009-06-22 13:17:22
    Temat: Gdzie dobry serwis / sklep Oleo-mac (kosa spalinowa 740T) ?
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Mam kosę jak w tytule (z 10 już lat).
    Fajnie śmigała - sporo się nakosiła. Trochę
    marnie zaczeła jednak teraz pracować.

    Gdzie w Warszawie (lub okolicach) dostanę do niej
    np: filtr powietrza (niby można dociąć z gąbki ale to
    nie to samo).
    Albo komplet uszczelek do gaźnika ?
    Świecę mogę znaleźć w necie (RCJ7Y lub CJ7Y) w
    e-sklepach - ale z innymi częściami jest problem.

    Może ktoś coś może polecić ?
    Jakiś serwis, albo sklep ?

    Dzięki,
    Aleksander.