  • 1. Data: 2009-06-17 23:53:53
    Temat: Z PSPolityka
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Temat: Re: Szatniarka z magisterium... ;}
    Data: 18 czerwca 2009 01:43

    Użytkownik "Hans Kloss" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4a0a27e0-87a7-480a-a384-89fb6aabbffd@c9g2000yqm
    .googlegroups.com...
    On 17 Cze, 23:46, jadrys <C...@y...com> wrote:

    > Z własnego doświadczenia. Nigdy nie cytuje i nie powtarzam wypocin
    > jakiegoś kretyna, który pisze co tylko mu wpadnie do pustego łba.

    Sprawa Karpińskiego i jego mikrokomputera znana jest od dawna i
    zdawałoby sie że powszechne, przynajmniej w Polsce... a jednak, sa
    jeszcze ludzie którzy osobę opisującą tę sprawę gotowi są zwymyślać od
    pustogłowych kretynów tylko dlatego że przytoczone fakty są w
    sprzeczności z ich fanatycznymi urojeniami. Sami sobie wydają w ten
    sposób odpowiednie świadectwo. Btw. wynalazca, wizjoner, wyprzedzający
    swoją epoke o dziesięciolecie- w socjalizmie pasie świnie. To
    znakomita metafora socsyfu ogólnie a prylu w szczególności. I niemal
    gotowy scenariusz na film.
    J-23

    Przypomina mi się juz po stanie wojennym historia z informatyką w
    szkole. Pomagałem Marudzie, bo weryfikowali ja wciąż i przegrywała konkursy
    na dyrektora z przedszkolanką po liceum, która nawet nie startowała do
    konkursu (Maruda - nauczyciel dyplomowany)...
    Ze Stanów przyszły komputery przenośne i interfejsy do prowadzenia badań
    biologicznych i dowolnych innych środowiskowych przez samych uczniów. Wtedy
    eSBuce dostali kociokwiku, chciano mi odebrać sprzęt (ja go społecznie
    uruchamiałem) - GWno im z tego przyszlo, gdyż sprzęt nie mial trafiać na
    inwentarz szkoły, a użytkownikiem był nauczyciel prowadzący.
    Tak hamowano rozwój i tak jest do dzisiaj - podobnie następuje
    klichowanie wojska - do poziomu Księstwa Warszawskiego.