  • 1. Data: 2009-03-22 18:41:53
    Temat: Gres Ceramika - opinie
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Witam,

    Poszukują płytek - gresu na podłogę do salonu i holu natknęliśmy się na
    płytki firmy Gres Ceramika. Kolekcja Timor. Płytki te bardzo nam się
    podobają i mają bajecznie niską cenę... Jednakże nie mam ja ani nikt ze
    znajomych doświadczeń z płytkami Gres Ceramika. Nie chcemy kupić
    dziadostwa lecz na gres retyfikowany za 200zl/m2 nas nie stać.

    Wizualnie wydają się być całkiem nieźle zrobione, proste.
    Rozważaliśmy też Opoczno Gres Naturale i te z opoczna znacznie gorzej
    wykonane.

    Macie jakieś doświadczenia z tymi gresami z Gres Ceramika?

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 2. Data: 2009-03-22 20:06:27
    Temat: Re: Gres Ceramika - opinie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RudeBoy wrote:
> [...]
    > nikt ze znajomych doświadczeń z płytkami Gres Ceramika. Nie chcemy
    > kupić dziadostwa lecz na gres retyfikowany za 200zl/m2 nas nie stać.

    to kup takie za 80zł/m2...

    co zabawne nie muszą to być chińskie szajsy.

    poszukaj po sklepach czasem są fajne przeceny. Ja kupiłem gresy na podłogi w
    hebanie w krakowie przecenione o połowę. Jedne amerykańskie drugie
    hiszpańskie.

  • 3. Data: 2009-03-22 21:05:21
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > poszukaj po sklepach czasem są fajne przeceny. Ja kupiłem gresy na
    > podłogi w hebanie w krakowie przecenione o połowę. Jedne amerykańskie
    > drugie hiszpańskie.

    Szukam od miesiąca.

  • 4. Data: 2009-03-22 21:51:07
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > co zabawne nie muszą to być chińskie szajsy.

    A wiesz co? Coraz wiecej slysze opini, ze ten chinski gres to wcale nie taki
    szajs. Znam osobiscie ludzi, ktorzy takie cos maja u siebie. Sam w sobote
    tez przywizlem tego pare metrow do siebie. Porownujac plytki pod wzgledem
    ksztaltu, wymiarow i odcienia nie stwierdzilem nadzwyczajnego szajsu.

    Pozdro.. TK